找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1718|回復: 8

[FM] 人工

[複製鏈接]
發表於 2005-1-12 22:42:42 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
有咩辦法將一d高薪球員既人工降低
發表於 2005-1-12 22:52:55 | 顯示全部樓層
簽新約
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 23:01:36 | 顯示全部樓層
就係佢張新約高
低小小都唔得
想睇下有咩辦法降低週薪
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 23:27:49 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-12 23:01:
就係佢張新約高
低小小都唔得
想睇下有咩辦法降低週薪

等一排睇下點囉
如果你隊波唔夠錢既咪賣左佢囉
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 23:31:31 | 顯示全部樓層
雷耶斯wor
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 23:37:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-12 23:31:
雷耶斯wor

fm世界無話無左邊個唔得既
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-13 01:33:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-12 11:37 PM:

fm世界無話無左邊個唔得既


現實既世界更加係
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-13 01:45:17 | 顯示全部樓層
今集D球員人工好似高得有D離譜
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-13 02:10:31 | 顯示全部樓層
如果係over 12000 wage 既 , 可以offer new contract 減10000 , 唔得就9000 , 8000 .... 如此類推 , 如果減到既過幾個禮拜可以再試下減過的 ~ 不過今集難過上集減到wage ~ 但係對over 30 歲既球員就好多時都work
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:40 , Processed in 0.035592 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表