使用道具 舉報
原帖由 water_long 於 2011-7-8 12:35 PM 發表 .....
原帖由 阿爆 於 2011-7-8 03:30 PM 發表 我本來有一Set VCD 係度.. 但借左比fd 之後佢好似整唔見左 今晚番去再download 黎睇先
原帖由 andres_tabris 於 2011-7-9 01:17 AM 發表 我無BT 有無FTP俾我down please
原帖由 阿爆 於 2011-7-17 11:39 PM 發表 今日先記得Download, 唔知邊鬼個勁有心 TVB 而家重播, 佢逐集錄低放上網, 我而家downlaod 左佢個版本, 去到第10集, 睇緊第2集
原帖由 choy991044 於 2011-7-18 09:01 PM 發表 pm ok ?
原帖由 阿爆 於 2011-7-18 09:39 PM 發表 去我之前AOC 個FTP 到有
原帖由 阿爆 於 2011-7-23 11:31 PM 發表 你地.. 聽日番屋企upload 多10集吧 A字頭就.. 我將Folder 改做英文名吧
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2011-8-8 12:13 AM 發表 我冇玩AOC... 土豆又因為版權,香港睇唔到 PM你FTP link比我可以嗎 ?
原帖由 阿爆 於 2011-8-8 12:17 AM 發表 PM ed, 40集已齊的了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 12:53 , Processed in 0.029808 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.