原帖由 chungundertaker 於 2007-3-6 10:22 AM 發表 if 朝偉做既話又變超時空要愛...
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2007-3-6 11:26 AM 發表 駛唔駛搵埋阿叔?
原帖由 chungundertaker 於 2007-3-6 11:31 AM 發表 要阿叔扮女人
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-18 07:31 PM 發表 梁朝偉做左周瑜
原帖由 射手shooter 於 2007-4-18 08:11 PM 發表 其實偉仔同發哥角色調換就perfect 我相信吳大導會說服到發哥
原帖由 利迷阿稹 於 2007-4-17 12:34 PM 發表 美周郎 依個時候就好掛住哥哥
原帖由 yuren 於 2007-4-19 02:11 AM 發表 真係捨佢其誰
原帖由 FlyingDonkey 於 2007-5-11 09:45 PM 發表 佟大為、小宋佳、胡軍、林志玲、張豐毅、梁朝偉、吳宇森、金城武、張震、趙薇、尤勇、侯勇 ...
原帖由 AirKID 於 2007-5-12 12:23 AM 發表 趙薇做咩角色
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 04:32 , Processed in 0.029991 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.