找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 炎夏

尋碟區

[複製鏈接]
發表於 2005-11-1 01:16:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by 納比 at 31-10-2005 09:50 AM:

昨日係天悅間野見到隻全新的牯嶺街,45蚊,我諗你可能係果一大堆2手野入面搵到你想要既野都未定


牯嶺街隻vcd由飛圖pack,賣相極差,離老翻不遠,三年前全港最大二手店每隻五蚊派街坊,家吓掛到百幾銀,真係吹到啤一聲.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-1 04:18:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by 納比 at 2005-10-28 05:56 PM:
大家知唔知邊度有鋪頭/二手店有機會搵到d近乎絕版/已絕版既碟

最近想搵迷幻列車,疾走羅拉


疾走羅拉.. 前排捕左yahoo好耐,終於見到隻二手,加上合理價錢! 唔帶番屋企唔得-_-
呢隻碟衣家想見都難了,關唔關入貨少事?咁入貨少又關唔關係德國片事呢

[ Last edited by 蕉華 on 1-11-2005 at 04:21 AM ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-1 09:47:59 | 顯示全部樓層
Originally posted by 蕉華 at 2005-11-1 04:18 AM:


疾走羅拉.. 前排捕左yahoo好耐,終於見到隻二手,加上合理價錢! 唔帶番屋企唔得-_-
呢隻碟衣家想見都難了,關唔關入貨少事?咁入貨少又關唔關係德國片事呢

[ Last edited by 蕉華 on 1-11-2005 at 04: ...

幾銀呀你執左?60蚊果隻呀?

我見到有隻好似幾新既,但賣成99真係bid唔落手
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-1 09:48:58 | 顯示全部樓層
Originally posted by 漫步車 at 2005-11-1 01:16 AM:


牯嶺街隻vcd由飛圖pack,賣相極差,離老翻不遠,三年前全港最大二手店每隻五蚊派街坊,家吓掛到百幾銀,真係吹到啤一聲.....

炒得出真係笑到見牙唔見眼
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-2 06:13:14 | 顯示全部樓層
Originally posted by 納比 at 2005-11-1 09:47 AM:

幾銀呀你執左?60蚊果隻呀?

我見到有隻好似幾新既,但賣成99真係bid唔落手


好似$40, 睇完後做左個好心, $40放番隻碟去大自然

睇住疾走天堂先囉聽講都唔錯~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-2 09:29:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by 蕉華 at 2005-11-2 06:13 AM:


好似$40, 睇完後做左個好心, $40放番隻碟去大自然

睇住疾走天堂先囉聽講都唔錯~

放左去邊?

疾走天堂可能會買啦,7.3分又唔算好高,係睇都只係睇姬蒂白蘭芝而已

99蚊放出黎果個人真係靠唔住,幾睇唔過眼佢係咁炒碟,果d台版7宗罪,這個殺手不太冷vcd,係街賣12蚊,佢大量入貨,賣左幾十隻,隻隻3,4十蚊,賺到佢笑

[ Last edited by 納比 on 2-11-2005 at 09:31 AM ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-3 01:03:11 | 顯示全部樓層
信和見過有RUN LOLA RUN
好像$70
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-3 02:16:32 | 顯示全部樓層
Originally posted by 納比 at 2005-11-2 09:29 AM:

放左去邊?

疾走天堂可能會買啦,7.3分又唔算好高,係睇都只係睇姬蒂白蘭芝而已

99蚊放出黎果個人真係靠唔住,幾睇唔過眼佢係咁炒碟,果d台版7宗罪,這個殺手不太冷vcd,係街賣12蚊,佢大量入 ...


YAHOO好似放40蚊, 一擺上去就俾人BID左

總覺得疾走天堂係翻炒舊作.. 雖然未睇
幾年前睇過亞視姐仔陳偉擔正既一套戲.. 果時打哂突.. 套戲各方面好好!!
後來先發覺原來係港版RUN LOLA RUN.. 無論劇情到某幾個細節位都係老翻

雖然99都值.. 但總有D過唔到自己果關.. HA
寧願唔知等幾耐先有其他人放都要等落去
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-3 02:17:20 | 顯示全部樓層
Originally posted by 李喂凸 at 2005-11-3 01:03 AM:
信和見過有RUN LOLA RUN
好像$70


抵買啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-3 10:05:52 | 顯示全部樓層
Originally posted by 蕉華 at 2005-11-3 02:16 AM:


YAHOO好似放40蚊, 一擺上去就俾人BID左

總覺得疾走天堂係翻炒舊作.. 雖然未睇
幾年前睇過亞視姐仔陳偉擔正既一套戲.. 果時打哂突.. 套戲各方面好好!!
後來先發覺原來係港版R ...

妖,放上黎hkcm睇下有冇人要先嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-3 10:09:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by 李喂凸 at 2005-11-3 01:03 AM:
信和見過有RUN LOLA RUN
好像$70

信和多唔多哩d2手碟鋪?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-3 20:41:26 | 顯示全部樓層
星戰3區出了,有冇人知道邊度有海報或post card送
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-11-5 22:25:04 | 顯示全部樓層
差實......天悅係邊
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-5 22:43:21 | 顯示全部樓層
Originally posted by 炎夏 at 2005-11-5 10:25 PM:
差實......天悅係邊

筲箕灣

今日又係果度執左隻好野,波斯尼亞既underground,10蚊
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-11-5 22:44:38 | 顯示全部樓層
Originally posted by 納比 at 2005-11-5 10:43 PM:

筲箕灣

比新界西出中環更離譜
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-5 23:25:41 | 顯示全部樓層
Originally posted by 炎夏 at 2005-11-5 10:44 PM:

比新界西出中環更離譜

你住邊呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-6 00:36:37 | 顯示全部樓層
Originally posted by 納比 at 2005-11-5 10:43 PM:

筲箕灣

今日又係果度執左隻好野,波斯尼亞既underground,10蚊

波斯尼亞
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-7 02:35:09 | 顯示全部樓層
Originally posted by 納比 at 2005-11-3 10:05 AM:

妖,放上黎hkcm睇下有冇人要先嘛


冇上黎一排唔知有尋碟區、二手區呢d野 <--以前只得討論區
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-7 02:37:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by 炎夏 at 2005-11-5 10:44 PM:

比新界西出中環更離譜


一程廿蚊
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-11-7 03:02:51 | 顯示全部樓層
yahoo衣家收錢d睇完既碟唔知點算
好多..<--唔儲碟的..
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-24 17:53 , Processed in 0.029765 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表