找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 炎夏

尋碟區

[複製鏈接]
發表於 2009-1-3 13:27:10 | 顯示全部樓層
原帖由 炎夏 於 2009-1-3  09:00 AM 發表
見番個post有點慚愧
有o的失去熱情

唔知jupas果陣會唔會夠膽去馬

去馬?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-1-4 10:34:31 | 顯示全部樓層
原帖由 choy991044 於 2009-1-2  08:06 PM 發表
邊度會有大國民(Citizen Kane) ???

信和地庫有日版 DVD
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-1-4 13:07:47 | 顯示全部樓層
原帖由 choy991044 於 2009-1-3  01:27 PM 發表

去馬?

電影系
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-4-24 22:19:39 | 顯示全部樓層
早兩年搵唔到既野,呢家都係大陸網搵得番

真係堅
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-8 20:58:01 | 顯示全部樓層
除左hmv 仲有邊度有3 idiots
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-24 17:53 , Processed in 0.036507 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表