使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-5 20:32 發表 明晚
原帖由 Eric Fong 於 2010-1-14 22:04 發表 e個有食唔食ge世界 會有幾多個包國仁
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-15 12:23 AM 發表 咪就係咁先獨特 所謂 "萬中選一" 甚或 "萬中無一" 的好
原帖由 Eric Fong 於 2010-1-15 00:55 發表 但係e集都俾社長出場吹兩嘴 對唔住, 真係好"利"
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-15 12:59 AM 發表 沒法子 力捧同受歡迎嘅循環 加上社長哩個角色點樣屈機法我都唔再意外
原帖由 Eric Fong 於 2010-1-15 16:24 發表 我愈黎愈覺得佢懶型 d人設鋪排搞到佢太太太太完美 我反而鐘意睇昌哥v多那士 i mean上套
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:35 , Processed in 0.026157 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.