makkaho 發表於 2009-7-31 17:28:39

原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3105:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
俳優、塚本高史(26)が31日、第2子となる男児が誕生したことを自身の公式ホームページ(HP)で発表した。
:icon089:
咁快又第二個:icon101:

Donald 發表於 2009-7-31 17:39:23

笠臣SIR RIP:(

Eggio 發表於 2009-7-31 17:43:01

原帖由 Donald 於 2009-7-3105:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
笠臣SIR RIP:(
:icon099: :icon074: :icon100:

傑夫仔 發表於 2009-7-31 17:45:23

rip:(

hoyte 發表於 2009-7-31 19:16:44

原帖由 Donald 於 2009-7-3105:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
笠臣SIR RIP:(
RIP:(
紐卡素班死剷爭下氣啦:(

TAMTOM 發表於 2009-7-31 19:19:23

今季有咩好日劇?

TAMTOM 發表於 2009-7-31 19:19:39

原帖由 Donald 於 2009-7-3117:39 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
笠臣SIR RIP:(
RIP

TAMTOM 發表於 2009-7-31 19:23:46

不過最有趣還是買上網買機票,這幾位團友,不是專上學生就是出來工作,竟然全部都是半張信用卡都沒有!而最抵死的是,其中一人在家中找到一張塵封的信用卡,輸入資料後,發現這張放了一年以上的信用卡,是未確認簽收的......

其實無好奇咩:icon101:

~~Miguel~~ 發表於 2009-7-31 19:24:33

原帖由 Donald 於 2009-7-3105:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
笠臣SIR RIP:(
r.i.p.

AirKID 發表於 2009-7-31 19:34:05

RIP:(
紐記:(

傑夫仔 發表於 2009-7-31 19:57:18

馬丁路德 vs Sharon
好睇過劍心膠文啦:icon101: :icon101: :icon101:
又中藥又地球轉動:icon071: :icon101: :icon101: :icon101:

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-7-3107:58 PM 編輯 ]

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:06:13

原帖由 李喂凸 於 2009-7-3112:47 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
sor9ry
what is Agnis b?:titter: :lol:

另類錯別字?
:lol: :titter:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:10:03

原帖由 橋子 於 2009-7-3113:21 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

識打扮唔代表係靚仔
金城武就算穿緊動畫杉都是靚仔喎

:icon075: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:12:28

原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3113:23 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你認為是保守的東西, 於在下的世界已經是很前衛, 在下還需要照顧身邊的人的感受, 太偏離他們能接受的東西只會變得標奇立異, 除非以後不和他們做朋友

我也覺他其實想兜個圈話自己身邊的人柒毒:icon071:

某心暗示佢d朋友柒毒, 但又驚俾人知其實佢都係, "離不開, 留不低"..:lol: :titter:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:13:20

原帖由 橋子 於 2009-7-3113:27 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

莫說edison
古天樂著極都是型男一個…

去! 我認同古天樂嘅外型多d喎..:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:19:33

原帖由 李喂凸 於 2009-7-3113:35 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
不修邊幅的朋友,某程度上是代表了其社交圈子很窄,又或者很宅,因為不需要見不同的人,特別是不需要見女生,所以才會放縱自己。和他們一起,最多只是食飯打機玩Poker,甚至是唱K飲酒也是全男班,簡直是史上最齋最悲哀的節目,在下某次參加之後發誓永遠不會去沒有女生出現的卡拉OK聚會。

講到好難為咁:(
真心同一班好朋友既,公園吹水都enjoy啦
佢心態似我一個同學,成日想帶去識下女,落下clubbing
落去到又成個硬紙板咁
唔係玩慣果d人就唔係架啦
成日憧憬幾好玩,以為自己到時會大出風頭
都係凸個諗字:lol:

咪就係! :lol: :titter:

真係出到風頭的話, 某心哩款人又點會唔出咗先講呀? 跟手喺 blog 度晒哩樣晒果樣就梗架啦..:lol: :titter:

沒女友可晒的人, 少數是不愁女人緣的 (雖則有女友的又不一定不愁女人緣)
某心只能 keep on 話佢落咗車, 駛大錢執 look, 實有女喜咁
真係不愁女人緣就懶得理女人緣喎
:lol: :titter:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:20:42

原帖由 Eggio 於 2009-7-3113:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

又輕易劃等號:bye:
你唔俾人地本身覺得咁先係自己style?:icon101:
你估個個好似你咁淨係識跟風扮潮又唔知7,發女瘟發到就黎癲咩?:lol: :titter:

一句:
唔駛恨
在上得唔得先?
:lol: :titter:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:27:12

原帖由 Donald 於 2009-7-3117:39 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
笠臣SIR RIP:(

RIP
:(

Raul_Gonzalez 發表於 2009-7-31 20:34:18

原帖由 makkaho 於 2009-7-3116:15 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

幾時會係書展出現?我一定會"捧佢場":titter:

:peanut:

TAMTOM 發表於 2009-7-31 20:38:32

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-3120:19 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


咪就係! :lol: :titter:

真係出到風頭的話, 某心哩款人又點會唔出咗先講呀? 跟手喺 blog 度晒哩樣晒果樣就梗架啦..:lol: :titter:

沒女友可晒的人, 少數是不愁女人緣的 (雖則有女友的又不一定不愁女人緣)
某心 ...
原來之前一早討論過:icon101: :icon088:
頁: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24
查看完整版本: 日藝一百七十一之爛周最長的一天