原帖由 Eggio 於 2009-7-3112:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
photo hunter:o :o :icon101:
原來係agnesb唔係agnisb
....:icon101:
http://img30.imagefra.me/img/img30/2/7/31/siuwaison/f_1m_31ce45e.jpg
http://img29.imagefra.me/img/img29/2/7/31/siuwaison/f_2m_b457c7b.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/7/31/siuwaison/f_3m_d8a9aa0.jpg
http://img27.imagefra.me/img/img27/2/7/31/siuwaison/f_4m_108cf9c.jpg
原帖由 李喂凸 於 2009-7-3101:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
在下的寫作能力不算強,但起碼會盡量做到少錯及免被人輕易斷章取義做文章,今天這個BLOG還有些微的成績,某程度上也是多得當年圍剿在下的人呢!日後如果在下有什麼寫錯,還請大家多多指教。
在下於Forum打滾十年還是只得這樣 ...
[在上9估mode]呢條友真人一定好能乞人憎:icon101: [/在上9估mode]
:onion39:
http://img30.imagefra.me/img/img30/2/7/31/siuwaison/f_18m_e7be19f.jpg
http://img27.imagefra.me/img/img27/2/7/31/siuwaison/f_19m_b193c25.jpg
原帖由 Eggio 於 2009-7-3101:15 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
[在上9估mode]呢條友真人一定好能乞人憎:icon101: [/在上9估mode]
認真~講靚仔果篇
本身佢圈子朋友睇緊左
會有咩感受?
佢冇明講
但我地外人都估到佢不滿自己身邊朋友:保守,唔靚仔,唔識溝女
原帖由 李喂凸 於 2009-7-3101:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真~講靚仔果篇
本身佢圈子朋友睇緊左
會有咩感受?
佢冇明講
但我地外人都估到佢不滿自己身邊朋友:保守,唔靚仔,唔識溝女
識打扮唔代表係靚仔
金城武就算穿緊動畫杉都是靚仔喎
原帖由 李喂凸 於 2009-7-3101:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真~講靚仔果篇
本身佢圈子朋友睇緊左
會有咩感受?
佢冇明講,
但我地外人都估到佢不滿自己身邊朋友:保守,唔靚仔,唔識溝女...
咁叻...真係自己9個咩
認真
你睇佢文就大概估到佢自大,自卑,自我中心,自以為肯聽人意見,明明低班卻又狗眼看人低:bye: :lol: :titter:
原帖由 李喂凸 於 2009-7-3101:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
哼...
http://mysinablog.com/summary.php?op=ranking
排到第一了
原帖由 李喂凸 於 2009-7-3101:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真~講靚仔果篇
本身佢圈子朋友睇緊左
會有咩感受?
佢冇明講
但我地外人都估到佢不滿自己身邊朋友:保守,唔靚仔,唔識溝女
你認為是保守的東西, 於在下的世界已經是很前衛, 在下還需要照顧身邊的人的感受, 太偏離他們能接受的東西只會變得標奇立異, 除非以後不和他們做朋友
我也覺他其實想兜個圈話自己身邊的人柒毒:icon071:
原帖由 橋子 於 2009-7-3101:21 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
識打扮唔代表係靚仔
金城武就算穿緊動畫杉都是靚仔喎
正如陳冠希穿緊毒男杉一樣掂~
http://i33.tinypic.com/jgtw1d.jpg
原帖由 李喂凸 於 2009-7-3101:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
正如陳冠希穿緊毒男杉一樣掂~
http://i33.tinypic.com/jgtw1d.jpg
莫說edison
古天樂著極都是型男一個…
原帖由 李喂凸 於 2009-7-3101:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
不修邊幅的朋友,某程度上是代表了其社交圈子很窄,又或者很宅,因為不需要見不同的人,特別是不需要見女生,所以才會放縱自己。和他們一起,最多只是食飯打機玩Poker,甚至是唱K飲酒也是全男班,簡直是史上最齋最悲哀的節目,在下某 ...
又輕易劃等號:bye:
你唔俾人地本身覺得咁先係自己style?:icon101:
你估個個好似你咁淨係識跟風扮潮又唔知7,發女瘟發到就黎癲咩?:lol: :titter:
我係188買衫買左幾年啦:o
乜又係咁7:o :icon101:
係呢d舖買先易撞:icon042: :o :icon101:
幾十蚊一件大把人買:icon042:
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3101:23 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你認為是保守的東西, 於在下的世界已經是很前衛, 在下還需要照顧身邊的人的感受, 太偏離他們能接受的東西只會變得標奇立異, 除非以後不和他們做朋友
我也覺他其實想兜個圈話自己身邊的人柒毒:icon071: ...
其實佢都係想搵機會飛哂佢地者:icon032:
佢可能心諗最好d朋友睇完覺得不滿然後主動絕交仲好:icon032:
原帖由 henrytam 於 2009-7-3101:58 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實佢都係想搵機會飛哂佢地者:icon032:
佢可能心諗最好d朋友睇完覺得不滿然後主動絕交仲好:icon032:
世情都給你看透了:icon112: :icon101:
原帖由 henrytam 於 2009-7-3101:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係呢d舖買先易撞:icon042: :o :icon101:
幾十蚊一件大把人買:icon042:
買衫要唔易撞,要型
不如自己搵個Fashion Designer做一件好過啦
原帖由 Eggio 於 2009-7-3101:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
世情都給你看透了:icon112: :icon101:
佢都講到咁白「想近朱者赤」囉:o
即係現在「近墨者黑」啦:o
如果唔係兄弟級既,真係會想絕交囉:o
佢講d野愈來愈on9:icon101:
恨女恨到賴埋身邊d朋友阻9住佢:icon101: :icon101: :icon101:
其實我就係佢口中的那些不修篇幅,冇女性朋友的輸家啦,所以好容易代入到如果我係佢d所謂「朋友」,真係實絕交:o
最火的是為左想搏異性眼光就咁樣踩低朋友抬高自己,點忍
咁都忍得,真係C都食得:o
雖然,其實有些位我都覺得只係講緊事實
如果身邊既都係西巴級(:icon101:),自己都會不其然想發憤唔輸咁多:icon101:
朋友間有時都會存在競爭(睇得Love game太多:icon042:)
而唔打扮的確係好有可能因為冇機會見到女
老老77如果有女出現既自己都會注意d
呢d係雄性動物的天性:icon101:
不過有d事實自己講出來就7啦:icon101:
Anyway,不過佢都越來越贏家feel了:icon060: :lol:
又不敗之地又做埋大師仲塞錢入朋友袋咁:icon101:
呢個香港可能好多女buy佢:lol:
[ 本帖最後由 henrytam 於 2009-7-3102:14 PM 編輯 ]