找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 天才守門員

日藝一百七十一之爛周最長的一天

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-13 20:10:20 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-13  08:05 PM 發表

香港政府話捐5000萬俾台灣

don't get me wrong
我覺得捐錢係一件好事
好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢
但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎?
我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐? ...

國際關係!!













好了,我們只是個小特區
這個時候電視不是應有賑災Show的嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:10:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-13  08:08 PM 發表

當我不安好心
我就係唔信政府捐錢無政治動機

大佬落柯打, 咩錢都要出啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:11:13 | 顯示全部樓層
原帖由 射手shooter 於 2009-8-13  08:08 PM 發表


變哂"地方稅收"了


為左向北京輸誠囉…
誰叫人家是全球經濟發展最好的
西方都用力吹這個大泡泡呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:11:29 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-13  08:08 PM 發表

三浦踢乙組之嘛

好過踢甲組後備都做唔倒
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:11:57 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-13  08:05 PM 發表

香港政府話捐5000萬俾台灣

don't get me wrong
我覺得捐錢係一件好事
好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢
但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎?
我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐? ...


我覺得以香港人o既性格,攪民間籌款都效果應該OK

洗唔洗次次政府出手
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:12:41 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-13  08:10 PM 發表

國際關係!!












好了,我們只是個小特區
這個時候電視不是應有賑災Show的嗎?


恕我想法極湍
我一直覺那些電視台搞的這種節目
心態上不會好健康
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:14:44 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-13  08:11 PM 發表

好過踢甲組後備都做唔倒

而家中山雅史仲係咪隊長?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:14:48 | 顯示全部樓層
愈看報道
愈覺得去年真的選錯人了
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:15:36 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-13  08:11 PM 發表


我覺得以香港人o既性格,攪民間籌款都效果應該OK

洗唔洗次次政府出手

我覺得以香港人o既性格,當奴唔把握機會討好上頭就勢係假
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:15:41 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2009-8-13  19:58 發表
而家台灣新聞一直都播緊家屬悲慟、求助的樣子
看著看著 心情都好灰…
住在台北的本人 滿羞愧的…


那個不該前總统用左千幾億搞水利,怎麼會一招了?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:16:55 | 顯示全部樓層
原帖由 射手shooter 於 2009-8-13  08:15 PM 發表


那個不該前總统用左千幾億搞水利,怎麼會一招了?


結果証明…哎…
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:17:14 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-13  08:14 PM 發表

而家中山雅史仲係咪隊長?

應該係club captain但唔係team captain
好似熱刺京治(?)咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:17:38 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-13  08:15 PM 發表

我覺得以香港人o既性格,當奴唔把握機會討好上頭就勢係假


經濟前途就靠晒北京啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:19:45 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-13  08:15 PM 發表

我覺得以香港人o既性格,當奴唔把握機會討好上頭就勢係假


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:21:28 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-13  08:17 PM 發表

應該係club captain但唔係team captain
好似熱刺京治(?)咁

拿拿臨退休做教練把啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:22:15 | 顯示全部樓層
戶田新片成爭奪對象

戶田惠梨香宣布主演十一月上映的電影《大洗星光》,她在片中是唯一的女主角,成為山田孝之等七位男士的爭奪對象。戶田在片中的七位男士面前,各有不同面貌,引起各男士的遐想。戶田表示,這是第一次在片場中只有她一位女演員,又笑謂七位男星看著她的目光均十分變態。

8P is good
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:22:58 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-13  08:21 PM 發表

拿拿臨退休做教練把啦

我諗玩埋今年應該退架喇
三浦就可能仲有得玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:23:47 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-13  08:22 PM 發表
戶田新片成爭奪對象

戶田惠梨香宣布主演十一月上映的電影《大洗星光》,她在片中是唯一的女主角,成為山田孝之等七位男士的爭奪對象。戶田在片中的七位男士面前,各有不同面貌,引起各男士的遐想。戶田表示,這是第一次在片場 ...

其實你係咪轉左會?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:24:54 | 顯示全部樓層
正美脹爆變「超人」

過氣玉女長澤正美人氣下滑,其主演日劇《我的妹妹》和電影《群青》均仆直,事業插水,令她受盡壓力,身形變得肥腫難分!近期正美由頭到腳也發福豐滿不少,疑她經常暴飲暴食,更被傳媒直指似足「麵包超人」。

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-13 20:26:03 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-13  08:24 PM 發表
正美脹爆變「超人」

過氣玉女長澤正美人氣下滑,其主演日劇《我的妹妹》和電影《群青》均仆直,事業插水,令她受盡壓力,身形變得肥腫難分!近期正美由頭到腳也發福豐滿不少,疑她經常暴飲暴食,更被傳媒直指似足「麵包超人」。

...

npnt
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 23:25 , Processed in 0.047658 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表