原帖由 Eggio 於 2009-8-13 08:05 PM 發表 香港政府話捐5000萬俾台灣 don't get me wrong 我覺得捐錢係一件好事 好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢 但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎? 我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐? ...
使用道具 舉報
原帖由 Eggio 於 2009-8-13 08:08 PM 發表 當我不安好心 我就係唔信政府捐錢無政治動機
原帖由 射手shooter 於 2009-8-13 08:08 PM 發表 變哂"地方稅收"了
原帖由 makkaho 於 2009-8-13 08:08 PM 發表 三浦踢乙組之嘛
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-13 08:10 PM 發表 國際關係!! 好了,我們只是個小特區 這個時候電視不是應有賑災Show的嗎?
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-13 08:11 PM 發表 好過踢甲組後備都做唔倒
原帖由 Donald 於 2009-8-13 08:11 PM 發表 我覺得以香港人o既性格,攪民間籌款都效果應該OK 洗唔洗次次政府出手
原帖由 橋子 於 2009-8-13 19:58 發表 而家台灣新聞一直都播緊家屬悲慟、求助的樣子 看著看著 心情都好灰… 住在台北的本人 滿羞愧的…
原帖由 射手shooter 於 2009-8-13 08:15 PM 發表 那個不該前總统用左千幾億搞水利,怎麼會一招了?
原帖由 makkaho 於 2009-8-13 08:14 PM 發表 而家中山雅史仲係咪隊長?
原帖由 Eggio 於 2009-8-13 08:15 PM 發表 我覺得以香港人o既性格,當奴唔把握機會討好上頭就勢係假
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-13 08:17 PM 發表 應該係club captain但唔係team captain 好似熱刺京治(?)咁
原帖由 makkaho 於 2009-8-13 08:21 PM 發表 拿拿臨退休做教練把啦
原帖由 oolongtea 於 2009-8-13 08:22 PM 發表 戶田新片成爭奪對象 戶田惠梨香宣布主演十一月上映的電影《大洗星光》,她在片中是唯一的女主角,成為山田孝之等七位男士的爭奪對象。戶田在片中的七位男士面前,各有不同面貌,引起各男士的遐想。戶田表示,這是第一次在片場 ...
原帖由 oolongtea 於 2009-8-13 08:24 PM 發表 正美脹爆變「超人」 過氣玉女長澤正美人氣下滑,其主演日劇《我的妹妹》和電影《群青》均仆直,事業插水,令她受盡壓力,身形變得肥腫難分!近期正美由頭到腳也發福豐滿不少,疑她經常暴飲暴食,更被傳媒直指似足「麵包超人」。 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:25 , Processed in 0.047658 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.