原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:08 AM 發表 今年............. 我想睇下2號最後咩成績
使用道具 舉報
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:12 AM 發表 香港恐龍選舉
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:13 AM 發表 2號真係 高登玩到佢
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 12:14 AM 發表 高登係玩到真假難分
原帖由 STAM 於 2009-8-15 12:11 AM 發表 你申請唔到做pw咩? 我見pw o既流失率好似幾高下咁喎 不過pw始終係過渡性職業,2,3年後都唔知仲有冇
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:16 AM 發表 老馬又做乜q咁灰? 又9唔到女?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:19 AM 發表 見X到個個FRD都開始事業,各有各忙,我自己就67咁,好難唔灰 上星期食飯以來已經一直唔開心...........
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 12:20 AM 發表 係睇人好人睇你好姐 我不知幾想再做全職學生
原帖由 Eggio 於 2009-8-14 20:45 發表 去!俾我就要vdv唔要屎黎凸 M.Diarra都有用吖
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:22 AM 發表 讀完出黎25啦........ 真係好很灰........
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 12:23 AM 發表 但你有自己的目標嘛 我雖然話就話出左黎做野,但其實都唔知自己真正想要d乜
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 00:16 發表 老馬又做乜q咁灰? 又9唔到女?
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:24 AM 發表 同人比又有乜謂 每人人生軌跡唔同 何苦庸人自擾 真係覺自己太67咪讀好d書,9多d女(如果你真係有可能9到的話)or俾心機做自己想做既事囉 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:25 AM 發表 山地已買?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:24 AM 發表 問題係我越來越覺得我目標係收硬皮
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 00:24 發表 同人比又有乜謂 每人人生軌跡唔同 何苦庸人自擾 真係覺自己太67咪讀好d書,9多d女(如果你真係有可能9到的話)or俾心機做自己想做既事囉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:40 , Processed in 0.341152 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.