okSGpvQxxoA
:icon069:
某心又露餡被圍:icon101:
原帖由 橋子 於 2009-12-2512:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
下季日劇
其實無一套真有興趣
看 馬路須加女学園
也許朋友已是極限了
原帖由 hoyte 於 2009-12-2406:16 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
岩岩見到西巴 :icon101:
邊度?:icon101:
れいにゃん,
来年要して努力を継続します
あなたが新しいシングルの選抜になることを望みます
私があなたの~に引き続き応援に応じることができ
とても来年あなた方が香港に来て公演することができることを望むようにしましょう
がんばれ!
-----
叉燒,你睇唔睇得明呀!? =3=
[ 本帖最後由 cavasake 於 2009-12-2510:13 AM 編輯 ]
◆AKB48
◯48人、来ます!
◯衣装はMステ特注!
---
究竟會係邊48人..
新生team 47人加松珠?..還是加悠理枝..
松玲究竟有沒有份兒..有的話..犧牲品又會是誰..=v=
第3年嬴左2隻杯,錢多身痕用左15億(未計人工)打包左本田圭佑同水野晃樹,開頭1年本田好很勁,勁入罰球,但一年後睇睇d能力唔多對路,原來係早熟型:icon102:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-2509:40 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
邊度?:icon101:
元朗西鐵站,根手見你行左去東頭村:icon101:
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-2503:34 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
咩事
本身心情唔多好
又同呢個friend之前已經有d摩擦
尋日傾傾下計,佢彈左句"去外國就好啦,係香港讀唔掂就係外國幾條a"類似呢d野
根手我聽到就發火...
其實諗落,係我小氣je...
原帖由 hoyte 於 2009-12-2502:27 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
本身心情唔多好
又同呢個friend之前已經有d摩擦
尋日傾傾下計,佢彈左句"去外國就好啦,係香港讀唔掂就係外國幾條a"類似呢d野
根手我聽到就發火...
其實諗落,係我小氣je... ...
同佢講一句:那又如何?:onion7:
原帖由 ken809 於 2009-12-2506:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同佢講一句:那又如何?:onion7:
:icon075:
原帖由 hoyte 於 2009-12-2502:24 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
元朗西鐵站,根手見你行左去東頭村:icon101:
哦...返緊屋企拎相機同換短袖衫:icon101:
原帖由 cavasake 於 2009-12-2510:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
れいにゃん,
来年要して努力を継続します
あなたが新しいシングルの選抜になることを望みます
私があなたの~に引き続き応援に応じることができ
とても来年あなた方が香港に来て公演することができることを望むように ...
大約係叫れいにゃん繼續加油
希望佢下年single被選中
會繼續支持佢
同希望佢下年會黎香港
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-2506:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大約係叫れいにゃん繼續加油
希望佢下年single被選中
會繼續支持佢
同希望佢下年會黎香港
我怕佢會睇唔明~~=3=
不過我想還可以吧....
10億買33歲的田中鬥莉王會唔會on9左d:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-2506:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
哦...返緊屋企拎相機同換短袖衫:icon101:
唔敢hi你:icon101:
原帖由 ken809 於 2009-12-2506:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同佢講一句:那又如何?:onion7:
其實自己eq低....
小小事就發嬲...
原帖由 天才守門員 於 2009-12-2506:27 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
10億買33歲的田中鬥莉王會唔會on9左d:icon101:
你用老金,10億乜等於1蚊:icon101:
原帖由 hoyte 於 2009-12-2506:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實自己eq低....
小小事就發嬲...
你咪當人地葡萄緊你囉:icon101: