原帖由 Eggio 於 2009-12-2912:51 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
Your power>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>his performance
:( :icon101:
同d神雙劍合壁:icon090: :icon101:
原帖由 hoyte 於 2009-12-2912:52 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
同d神雙劍合壁:icon090: :icon101: 原來你都咁犀利
唔怪得兩個H都搞成咁:( :icon101:
閒王可以休息下:icon117:
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-2912:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
安察洛堤換人勁:icon112:
係咪兩個都助攻?:icon032:
史杜歷治出左黎打翼隊波生左 :icon112:
原帖由 hoyte 於 2009-12-2912:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同d神雙劍合壁:icon090: :icon101:
大大可唔可以讚一讚打比? :icon101:
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-2912:56 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
原來你都咁犀利
唔怪得兩個H都搞成咁:( :icon101:
使唔使幫你發下功,助你一臂之力入番英格蘭國家隊踢世界盃:icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-2912:59 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
大大可唔可以讚一讚打比? :icon101:
:icon101:
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-2912:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
原來你都咁犀利
唔怪得兩個H都搞成咁:( :icon101:
想當年大H係我FM愛將 :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-2901:00 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
想當年大H係我FM愛將 :icon101:
cm4好很勁:icon8: :icon101:
原帖由 hoyte 於 2009-12-2901:01 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
cm4好很勁:icon8: :icon101:
數值勁過當打杜林 :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-2901:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
數值勁過當打杜林 :icon101:
05我都仲用緊佢打正選:icon101:
原帖由 古都 於 2009-12-2912:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
閒王可以休息下:icon117:
真.休息:icon101:
昨晚8點幾訓到今朝8點:icon102:
難得係大陸有波睇又睇唔到:icon042:
原帖由 anto 於 2009-12-2802:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔想係細粥被圍插死:icon101:
謝4有邊方面係強過肥仔?謝4做到的肥仔一樣做到:icon101:
於我肥仔真係近年最有天份既英人(我係利記fans都係咁話,所以好公正):icon101:
但問題係,當費老頭係佢同C9揀左後者做主角,而前 ...
謝4我仍然覺得最佳位置應該係防中:(
不過返唔到轉頭了:icon042:
kOKeUxcTxVM&hd=1
伽利略Φ 新加片段:icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-2901:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
想當年大H係我FM愛將 :icon101:
x2:icon101:
原帖由 henrytam 於 2009-12-2909:03 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
真.休息:icon101:
昨晚8點幾訓到今朝8點:icon102:
難得係大陸有波睇又睇唔到:icon042:
燧大陸過埋年?:icon101:
:tuzki65:
sYEfUROZahI
強氣成海:o VS弱氣北乃
萌,山下=老配:icon101:
[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-12-2904:26 PM 編輯 ]
ulFLlQsLTLA
仲以為有:icon067: 睇:( :icon101:
無綫破慣例斬件播《叱咤頒獎》
29.12.2009 16:26
【商台互動娛樂組】無綫在每年1月1號也會直播《叱吒樂壇流行榜頒獎禮》,不過今年可能要改寫歷史,因為四大唱片態度強硬,表示只要版稅問題一日未解決都不會容許TVB播放所屬歌曲,以致受影響的不單歌手,就連觀眾亦不能倖免,成為《成報》今日一個「牽連甚廣娛頭」。
由環球、EMI、華納及Sony四大唱片公司組成的香港音像聯盟(HKRIA)與無綫之間的版稅問題進入白熱化,雙方就問題自今仍然處於僵持的狀態,繼無綫貫徹實行「不播、不拍、不提」的行動,HKRIA亦寧於犧牲一個宣傳平台,堅持不讓旗下的歌手亮相無綫,事態令受影響群已由歌手擴展至觀眾。無綫製作總監據何麗全表示,經過與商台商議後,在《09年度叱吒樂壇流行榜頒獎禮》直播當晚會暫且退下火綫,容許HKRIA旗下歌手繼續亮相無綫,包括演繹得獎歌曲。然而HKRIA方面卻堅持版稅待問題取得共識後才播出歌曲,所以無綫唯有改為晚上9時半播出歌手的得獎片段,變相令電視機旁的觀眾未能收看足本的頒獎禮過程。
:bye:
hktoolbar咁勁,點解唔自己整video live streaming:icon101: