http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20091227&sec_id=15335&subsec_id=10943028&art_id=13566144
:icon101:
原帖由 cavasake 於 2009-12-2717:40 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
Buonanotte:(
球員生涯也許沒望了
不過希望佢可以支持住..保到命啦:(
不一定吧, 希望是言之尚早
:(
車上另三人全身亡..布安蘭諾迪心理比身體更難復元?
http://hkcmforum.com/viewthread.php?tid=127710&page=59#pid4938135
:icon101:
堅尼.米拿又倒戈入波
哩次入佢母會喜伯年
:icon101:
社民連成員被斬:eek:
原帖由 古都 於 2009-12-2710:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
社民連成員被斬:eek:
比女朋友隊3刀:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-2710:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
比女朋友隊3刀:icon101:
仲以為你有報應TIM:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-2711:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲以為你有報應TIM:icon101:
:icon075: :(
:icon101:
天才上位又進一步?:( :icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-2723:18 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲以為你有報應TIM:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-2723:47 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
天才上位又進一步?:( :icon101:
這些機會.gif
:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-2711:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲以為你有報應TIM:icon101:
搵條女去隊9我先啦:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-2711:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
搵條女去隊9我先啦:icon101:
你想搵條女俾你隊9佢咋掛:icon101:
i8bV-5v5pds
又係果2條友:icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-12-2705:42 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
阿根廷河床球星車禍重傷
(明報)2009年12月27日 星期日 10:55
阿根廷足球名將、河床球星博納諾特26日遭遇嚴重車禍,目前傷勢嚴重。
車禍發生在阿根廷中部聖菲省特奧德里納,那裏也是博納諾特(Diego Buonanotte)的家鄉。 ...
hope get well soon:icon074: :(
猴:icon030: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-12-2801:20 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
猴:icon030: :icon101:
稍後史堤芬.亨特絕殺曼聯的話你會為佢喝采嗎? :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-2801:31 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
稍後史堤芬.亨特絕殺曼聯的話你會為佢喝采嗎? :icon101:
噢!
沒事了
米高.多臣的哥哥安迪.多臣逼於無奈擺烏龍
:icon121: :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-2801:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
噢!
沒事了
米高.多臣的哥哥安迪.多臣逼於無奈擺烏龍
:icon121: :icon101:
:( :icon074: :icon066:
:icon031: 曼聯咁都羸到
原帖由 古都 於 2009-12-2801:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon031: 曼聯咁都羸到
希望有人會明白我很無奈的天時地利人和論:icon100: :icon023: :icon010: