原帖由 AC米仔 於 2009-12-3112:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
自拍再放上面書好讓大家品評品評:icon111:
小弟不喜歡自拍啊:icon071:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:47 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我老闆都滿腹經綸啊!怇有無書卷氣啊?:icon101:
造時話,佢又比人拉了:icon101:
我知你老闆係特殊例子
你呢? 想做模仿犯?
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我知你老闆係特殊例子
你呢? 想做模仿犯?
:icon101:
模到佢有種撩女仔先講:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:49 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
模到佢有種撩女仔先講:icon101:
咪就係囉頂你個肺! :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:15 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
重點在於,我在講解題目做左一個比喻,所有人都笑了,包括那靚女:icon101:
問題在於,當靚女笑完之後,你同佢之既距離有冇拉近了...
抱歉,路過者,因有點感同身受地答了句嗲:(
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
模到佢有種撩女仔先講:icon101:
吊你你連呢樣都唔敢,唔怪得你D兄弟唔帶你去浦:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3100:50 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咪就係囉頂你個肺! :icon101:
頂多下入我數......:icon092:
原帖由 洛奇 於 2009-12-3100:50 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
問題在於,當靚女笑完之後,你同佢之既距離有冇拉近了...
抱歉,路過者,因有點感同身受地答了句嗲:(
別客氣啊洛奇兄, 歡迎之至! :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咪就係囉頂你個肺! :icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-3112:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
吊你你連呢樣都唔敢,唔怪得你D兄弟唔帶你去浦:icon101:
吊你,個x個都係咁咩:icon083: :icon092: :icon101:
原帖由 洛奇 於 2009-12-3112:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
問題在於,當靚女笑完之後,你同佢之既距離有冇拉近了...
抱歉,路過者,因有點感同身受地答了句嗲:(
無,我繼續討論歷史題目:icon071:
所以我睇嫌疑犯x之獻身,對石神係有認同的:(
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:52 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
吊你,個x個都係咁咩:icon083: :icon092: :icon101:
即係咁
你自己都話 "同女仔傾多兩句唔代表乜" 咯
咁你怕咩同女仔講下野呀?
似係你自己對個個女仔都身有屎咁囉
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
即係咁
你自己都話 "同女仔傾多兩句唔代表乜" 咯
咁你怕咩同女仔講下野呀?
似係你自己對個個女仔都身有屎咁囉
:icon101:
小弟唔慣做呢d野(但如果係做街站,我又敢的,好奇怪的:icon101: )
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:53 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
無,我繼續討論歷史題目:icon071:
所以我睇嫌疑犯x之獻身,對石神係有認同的:(
網上看到的:
書呆子一生中最經典的一句話
他今年已三十出頭了,從未有過愛的體會。在他大四那年,由於他一直在一個固定的課室內自習,注意到一個也一直在那個課室內自習的女孩,而且,很巧的是,那個女孩每次都坐在他前面。他愈來愈喜歡她,但是,內向的他卻只敢默默地注視著她。
第二學期,他已經不用上自習了。可是為了他心愛的女孩,他仍然堅持每天去自習。如是者過了幾個月,他快要畢業了。可是他仍然沒有勇氣去走出第一步。回到宿舍,他痛定思痛,徹夜難眠,決定第二天要向女孩表白。
第二天,他鼓起勇氣給女孩一張字條:"你好!我注意了你很長時間了。你是一個溫柔美麗的女孩,可以交個朋友嗎?"
女孩看完字條,開始收拾東西,完畢。女孩問他:"我要走了,要不要一起走?"
接下來,他說了一句也許是他一生中最經典的一句話:"你先走吧!我還有幾頁書未看完。"
:bye:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
網上看到的:
書呆子一生中最經典的一句話
他今年已三十出頭了,從未有過愛的體會。在他大四那年,由於他一直在一個固定的課室內自習,注意到一個也一直在那個課室內自習的女孩,而且,很巧的是,那個女孩每次都坐在他前 ...
你老哥我去學校圖書館只會坐在梳化訓覺的:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
小弟唔慣做呢d野(但如果係做街站,我又敢的,好奇怪的:icon101: )
你一出世就識食飯柯屎?:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:57 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
小弟唔慣做呢d野(但如果係做街站,我又敢的,好奇怪的:icon101: )
唉!
長大了, 不再有操行獎要爭了
撩女仔怕甚麼?
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3100:57 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
網上看到的:
書呆子一生中最經典的一句話
他今年已三十出頭了,從未有過愛的體會。在他大四那年,由於他一直在一個固定的課室內自習,注意到一個也一直在那個課室內自習的女孩,而且,很巧的是,那個女孩每次都坐在他前 ...
我飲緊水ar.......:icon071:
原帖由 makkaho 於 2009-12-3112:58 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你一出世就識食飯柯屎?:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唉!
長大了, 不再有操行獎要爭了
撩女仔怕甚麼?
:icon101:
精神狀態有別:icon101: 幫老闆做野,個人放好多的:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:58 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
你老哥我去學校圖書館只會坐在梳化訓覺的:icon101:
兄台
坐喺某個睇得晒全場環境嘅位
仲唔多d望下唔同嘅可能性?
幫你唔到喎
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:00 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
精神狀態有別:icon101: 幫老闆做野,個人放好多的:icon101:
Keep 住咁放啦
等你寫 blog 授心得
:icon101: