原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
解釋唔關樣野事,係case by case,個case的本質令case唔同,比喻係:陳冠希溝女好易,我溝女好難,咁溝女係易定難?:icon101:
掉返轉睇都得架:icon101:
陳冠希溝女好易,你溝女好難,咁究竟係佢型得滯定係你太冇用?:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-3100:34 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
天才:小姐,可唔可以請你飲杯Cappuccino?
咁?:icon101:
要視乎條女係食緊野
定同天才一樣當老麥係自修室先
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我相信有唔少囡囡對住你哩款 "自嘲男" 一排之後會產生興趣, 假如哩d囡囡冇其他貨的話
:icon101:
哦:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-12-3100:40 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
要視乎條女係食緊野
定同天才一樣當老麥係自修室先
:icon8: :icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-12-3112:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
要視乎條女係食緊野
定同天才一樣當老麥係自修室先
同佢d朋友食緊老麥:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:40 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
哦:icon101: 85103
收皮啦!
世界太多醜惡面, 唔係面面都需要改變
你唔駛諗到咁複雜住, 恨女又冇女就試下或多或少改變自己先, 包括行為上
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:41 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
同佢d朋友食緊老麥:icon101:
有frd 在場都俾反應你
你咪當識多個朋友囉
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:41 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同佢d朋友食緊老麥:icon101:
有朋友難度又高d了
但一樣可以撩晒
只要唔係仔就易搞
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
收皮啦!
世界太多醜惡面, 唔係面面都需要改變
你唔駛諗到咁複雜住, 恨女又冇女就試下或多或少改變自己先, 包括行為上
:icon101:
d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-12-3100:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
有朋友難度又高d了
但一樣可以撩晒
只要唔係仔就易搞
(可能)挑機, 難度的確因人而異..:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
解釋唔關樣野事,係case by case,個case的本質令case唔同,比喻係:陳冠希溝女好易,我溝女好難,咁溝女係易定難?:icon101:
咁你覺條女係laugh with you定laugh at you?:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:43 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:
我未見過你個四眼look wor
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3112:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁你覺條女係llaugh with you定laugh at you?:icon101:
明顯係後者啦:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-12-3112:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我未見過你個四眼look wor
戴左一星期多d:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:
書卷氣有冇先? 你滿腹經綸真係應該有喎
咩款眼鏡?
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:43 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:
我覺得你行為上的問題大過樣貌上的問題好多:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:45 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
明顯係後者啦:icon101:
唔一定係無線劇情
但哩個都可以係相識一刻喎
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:45 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
戴左一星期多d:icon101:
自拍再放上面書好讓大家品評品評:icon111:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
書卷氣有冇先? 你滿腹經綸真係應該有喎
咩款眼鏡?
:icon101:
我老闆都滿腹經綸啊!怇有無書卷氣啊?:icon101:
造時話,佢又比人拉了:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-3112:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得你行為上的問題大過樣貌上的問題好多:icon101:
咁要慢慢黎了:icon101:
唔好好似某心咁打飛機就得啦:icon101: