makkaho 發表於 2009-12-31 00:39:12

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

解釋唔關樣野事,係case by case,個case的本質令case唔同,比喻係:陳冠希溝女好易,我溝女好難,咁溝女係易定難?:icon101:
掉返轉睇都得架:icon101:
陳冠希溝女好易,你溝女好難,咁究竟係佢型得滯定係你太冇用?:icon101:

AC米仔 發表於 2009-12-31 00:40:21

原帖由 makkaho 於 2009-12-3100:34 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

天才:小姐,可唔可以請你飲杯Cappuccino?

咁?:icon101:
要視乎條女係食緊野
定同天才一樣當老麥係自修室先

天才守門員 發表於 2009-12-31 00:40:42

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我相信有唔少囡囡對住你哩款 "自嘲男" 一排之後會產生興趣, 假如哩d囡囡冇其他貨的話
:icon101:
哦:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 00:40:51

原帖由 AC米仔 於 2009-12-3100:40 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

要視乎條女係食緊野
定同天才一樣當老麥係自修室先

:icon8: :icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 00:41:09

原帖由 AC米仔 於 2009-12-3112:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

要視乎條女係食緊野
定同天才一樣當老麥係自修室先
同佢d朋友食緊老麥:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 00:42:40

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:40 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

哦:icon101: 85103

收皮啦!
世界太多醜惡面, 唔係面面都需要改變
你唔駛諗到咁複雜住, 恨女又冇女就試下或多或少改變自己先, 包括行為上
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 00:43:31

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:41 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

同佢d朋友食緊老麥:icon101:

有frd 在場都俾反應你
你咪當識多個朋友囉
:icon101:

AC米仔 發表於 2009-12-31 00:43:37

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:41 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

同佢d朋友食緊老麥:icon101:
有朋友難度又高d了
但一樣可以撩晒
只要唔係仔就易搞

天才守門員 發表於 2009-12-31 00:43:38

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


收皮啦!
世界太多醜惡面, 唔係面面都需要改變
你唔駛諗到咁複雜住, 恨女又冇女就試下或多或少改變自己先, 包括行為上
:icon101:
d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 00:44:41

原帖由 AC米仔 於 2009-12-3100:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有朋友難度又高d了
但一樣可以撩晒
只要唔係仔就易搞

(可能)挑機, 難度的確因人而異..:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-31 00:44:43

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

解釋唔關樣野事,係case by case,個case的本質令case唔同,比喻係:陳冠希溝女好易,我溝女好難,咁溝女係易定難?:icon101:
咁你覺條女係laugh with you定laugh at you?:icon101:

AC米仔 發表於 2009-12-31 00:44:57

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:43 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:
我未見過你個四眼look wor

天才守門員 發表於 2009-12-31 00:45:22

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3112:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

咁你覺條女係llaugh with you定laugh at you?:icon101:
明顯係後者啦:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 00:45:44

原帖由 AC米仔 於 2009-12-3112:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我未見過你個四眼look wor
戴左一星期多d:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 00:46:09

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:

書卷氣有冇先? 你滿腹經綸真係應該有喎
咩款眼鏡?
:icon101:

makkaho 發表於 2009-12-31 00:46:21

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3112:43 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

d同學話我戴左眼鏡之後無咩殺氣:icon101:
改變第一步?:icon101:
我覺得你行為上的問題大過樣貌上的問題好多:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 00:47:18

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:45 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

明顯係後者啦:icon101:

唔一定係無線劇情
但哩個都可以係相識一刻喎
:icon101:

AC米仔 發表於 2009-12-31 00:47:29

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3100:45 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

戴左一星期多d:icon101:
自拍再放上面書好讓大家品評品評:icon111:

天才守門員 發表於 2009-12-31 00:47:44

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3112:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


書卷氣有冇先? 你滿腹經綸真係應該有喎
咩款眼鏡?
:icon101:
我老闆都滿腹經綸啊!怇有無書卷氣啊?:icon101:
造時話,佢又比人拉了:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 00:48:19

原帖由 makkaho 於 2009-12-3112:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我覺得你行為上的問題大過樣貌上的問題好多:icon101:
咁要慢慢黎了:icon101:
唔好好似某心咁打飛機就得啦:icon101:
頁: 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88
查看完整版本: 日藝176