原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1001:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
雖則
過年之前同 Johnny 再次喺麥花臣 ...
有咩講?:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-1001:46 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
講起年齡,諗起曾經同D女玩過一個小把戲,可以知道晒佢地拍過幾多次拖:icon101:
點樣?:icon030:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1001:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
劉廷東,譚惠珠,劉惠嫏,林鄭月蛾...5P:icon068:
...............:icon101:
記得了:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1001:49 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
有咩講?:icon101:
冇講你
:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1001:53 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
劉廷東,譚惠珠,劉惠嫏,林鄭月蛾...5P:icon068:
:icon068:
原帖由 makkaho 於 2010-3-1002:03 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
post到聽日放工就delete,廢事益人:bye: :icon101:
:icon101: GOOD
問幾歲破處
加50:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-1002:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
post到聽日放工就delete,廢事益人:bye: :icon101:
大大請受小弟一拜:(
不過最後都係忍唔住要彈「這些機會不是屬於我的.sad」:( :icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-3-1002:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大大請受小弟一拜:(
不過最後都係忍唔住要彈「這些機會不是屬於我的.sad」:( :icon101:
你返去D同掃地呀姐玩囉:icon101:
happy birthday :icon089: :icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1002:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon101: GOOD
問幾歲破處
加50:icon101:
...:icon042:
費倫:(
原帖由 henrytam 於 2010-3-1007:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
費倫:(
:(
原帖由 Eggio 於 2010-3-1007:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:(
被Robben KO,感覺不好:(
http://forum3.hkgolden.com/view.aspx?message=2180807
...:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 橋子 於 2010-3-1000:14 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
話時話 而家的馬英九真係廢到無朋友…
因為他想什麼都跟SOP
但出事的時候發現
從來都沒有定過什麼SOP...:o
馬哥應該要重整台灣政府架構
不是繼續使用這個由強人政治延續下來
之後改到不知所謂的架構
不過下面的人(不分藍綠)一定不會讓他這樣做
不然他們撈什麼油水:icon103: :icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1001:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇錯
我都好多朋友係咁
淨係熱衷於自己既興趣
雖然唔係一件壞事
但有時候都要抽空陪下家人,見下朋友嘛:bye:
有時候特登就左佢地時間
佢地都臨時甩底
呢d人真係唔想理佢地:icon086:
btw,我今年既生日
最意外既係0 ...
最能好笑通常果d人成日話唔陪佢地
但係最後都係佢地甩底多
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100309/74134_201003090049509001268134898c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100309/74134_201003090036980001268134898c.jpg
Play leg dou play one night
:icon067: :icon101:
VHieqmoG_K4
:icon075:
ミュージックステーション、リニューアルへ
タモリが司会を務め、タモリ倶楽部と共にテレ朝の長寿番組として慕われてきたMステが
4月よりリニューアルされることが9日、分かった。放送時間が19時57分からと従来から3分早くし
テレビ不況による経費削減の為、生放送から録画放送となる。番組内容も大幅にリニューアルされ
毎回2~4組程度のアーティストを招きトークを重視した音楽番組となる。スタジオも長年使用された
スタジオからテレ朝内にあるスタジオで収録される。司会のタモリ、竹内由恵は存続される。
最近は視聴率に振るわなかったMステ。リニューアルで輝きは見えるのか。
MS現場變錄播,仲轉埋場,等同廢武功:(
以後無機會見到山P跌咪,kasiyuka俾波嚇了:(