李喂凸 發表於 2010-3-10 00:26:12

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1012:14 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
謝各位大大:icon089:
大大點慶祝?

天才守門員 發表於 2010-3-10 00:26:37

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔會暴力議會
唔會做show中槍
唔會盲目支持某一陣容
唔會貪污
唔會暴力議會,所以成個議會都WFC
做SHOW中槍?你比個機會我搵個目標去射9佢先啦!
只會支持蛇宴
無貪污,有官商勾結

天才守門員 發表於 2010-3-10 00:27:18

原帖由 Eggio 於 2010-3-1012:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

河蟹都被你破壞喎:o :icon126:

:icon101:

橋子 發表於 2010-3-10 00:27:24

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔會暴力議會
唔會做show中槍
唔會盲目支持某一陣容
唔會貪污

我又想到成蟲個句「中國人要被管」…

李喂凸 發表於 2010-3-10 00:27:54

原帖由 橋子 於 2010-3-1012:22 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


全民亂嗡我仲未睇過呢…
不過全民最大黨的確還滿有趣的…
九孔:icon042:
洪都拉斯:icon101:
安亞心:icon067:

橋子 發表於 2010-3-10 00:28:42

原帖由 Eggio 於 2010-3-1012:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

...:icon042:

不過我開始認為開槍既人係國民黨者…(當然純屬亂猜喎)

橋子 發表於 2010-3-10 00:29:31

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

九孔:icon042:
洪都拉斯:icon101:
安亞心:icon067:

九孔真的咩野都扮,特別惡搞帥哥…

安心亞既身材的確係…呵

傑夫仔 發表於 2010-3-10 00:29:32

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

在學校見到呢D人,真係只有戰!
有乜好戰
講得多都口臭啦,戰完又唔會改變倒人地思想
留返d時間黎9女好過:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-10 00:31:02

原帖由 橋子 於 2010-3-1012:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


不過我開始認為開槍既人係國民黨者…(當然純屬亂猜喎)
:icon075:
現在又政治迫害陳水扁,不要得喎

henrytam 發表於 2010-3-10 00:32:30

原帖由 小妖 於 2010-3-1012:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


肯定冇20k :(

同埋佢係想請個係FI做過既
諗住18k就真既:(
20k就純粹吹高d俾人地殺價:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-10 00:33:27

原帖由 Eggio 於 2010-3-1012:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我見你成日話差好遠嘛:icon042:
我有話咩?:icon101:

我只係不斷話自己會成功推翻其他人以為有牌就會有$$$的膠論:cool:



:icon061:

天才守門員 發表於 2010-3-10 00:33:45

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1012:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有乜好戰
講得多都口臭啦,戰完又唔會改變倒人地思想
留返d時間黎9女好過:icon101:
對呢D人,唔戰唔得,唔戰只會助長其氣焰:o

makkaho 發表於 2010-3-10 00:34:18

原帖由 李喂凸 於 2010-3-911:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

做打機比賽主持,唔算好難
最緊要保持節目流暢進行者
又唔駛點同人搞gag,令氣氛好熱
我呢d反應咁慢都做過sing con mc啦:icon101:
MC只要keep住講野果陣唔好窒就得,好易做:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-10 00:37:52

原帖由 橋子 於 2010-3-1012:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
話時話 而家的馬英九真係廢到無朋友…
我唔明馬英九有幾廢?:icon101:

有沒有例子?:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-3-10 00:39:02

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

大大點慶祝?
按慣例
都係同屋企人食晚飯渡過
後日就同大學同學+日本人食飯
之後會再分別同兩位同年同月同日生既中學同學慶祝:)

FlyingDonkey 發表於 2010-3-10 00:39:18

hb:(

小妖 發表於 2010-3-10 00:40:17

原帖由 henrytam 於 2010-3-1012:32 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

諗住18k就真既:(
20k就純粹吹高d俾人地殺價:icon101:

無commercial experience 就難D law

兩者既分別實在太大 :icon101:

不過寫就梗係寫高DD啦 :icon101:

反正過多兩年有番D exp. 轉一轉高8k10k都唔出奇 :icon101:

[ 本帖最後由 小妖 於 2010-3-1012:41 AM 編輯 ]

makkaho 發表於 2010-3-10 00:42:01

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1012:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

按慣例
都係同屋企人食晚飯渡過
後日就同大學同學+日本人食飯
之後會再分別同兩位同年同月同日生既中學同學慶祝:)
你就好
我每年的生日都只會一個人過:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-10 00:43:09

原帖由 makkaho 於 2010-3-1012:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你就好
我每年的生日都只會一個人過:icon101:
屋企人呢?:icon101:

makkaho 發表於 2010-3-10 00:44:49

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1012:43 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

屋企人呢?:icon101:
頂多夜晚餐飯多左碟食送:icon101:
頁: 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑