henrytam 發表於 2010-3-10 00:45:29

原帖由 小妖 於 2010-3-1012:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


無commercial experience 就難D law

兩者既分別實在太大 :icon101:

不過寫就梗係寫高DD啦 :icon101:

反正過多兩年有番D exp. 轉一轉高8k10k都唔出奇 :icon101:
希望啦:(

thanks for information:(

橋子 發表於 2010-3-10 00:46:12

原帖由 henrytam 於 2010-3-1012:37 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我唔明馬英九有幾廢?:icon101:

有沒有例子?:icon101:

ECFA係目前台灣一個議題,不過擔心和中共簽定呢個經貿協定,
會影響競爭力不足既產業,然後中國大量傾銷,
但這點馬政府好似仍說唔清楚喎

FlyingDonkey 發表於 2010-3-10 00:51:49

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

那是姊妹的妹妹:icon101:
無關係,照9:(

anto 發表於 2010-3-10 00:52:46

HB:icon089:

天才守門員 發表於 2010-3-10 00:53:32

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-1012:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

無關係,照9:(
那是中四學生:o

傑夫仔 發表於 2010-3-10 00:53:37

903宜家個電話,令我想起某人喎:icon101: :icon101: :icon101: :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-10 00:54:05

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

那是中四學生:o
中四唔9得?:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-3-10 00:54:46

原帖由 橋子 於 2010-3-1012:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


ECFA係目前台灣一個議題,不過擔心和中共簽定呢個經貿協定,
會影響競爭力不足既產業,然後中國大量傾銷,
但這點馬政府好似仍說唔清楚喎
結果會好似香港CEPA 咁每個行業都乞中國:(

天才守門員 發表於 2010-3-10 00:55:20

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1012:54 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

中四唔9得?:icon101:
我對小妹妹無興趣

小妖 發表於 2010-3-10 00:56:12

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-1012:54 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

結果會好似香港CEPA 咁每個行業都乞中國:(

全世界有邊個地方唔乞中國

李喂凸 發表於 2010-3-10 00:57:12

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1012:39 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

按慣例
都係同屋企人食晚飯渡過
後日就同大學同學+日本人食飯
之後會再分別同兩位同年同月同日生既中學同學慶祝:)
我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-10 00:57:17

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我對小妹妹無興趣
你用魅力吸引小妹妹應該較大機會成功喎:icon082:

FlyingDonkey 發表於 2010-3-10 00:58:38

原帖由 小妖 於 2010-3-1012:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


全世界有邊個地方唔乞中國
低裝的乞:(

CYBASTER 發表於 2010-3-10 00:59:56

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了:icon101:
其實真係好難keep
越大時間越難就:(

makkaho 發表於 2010-3-10 01:02:41

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

那是中四學生:o
有咩問題?:icon101:
而家叫你去老強佢咩:icon101:

makkaho 發表於 2010-3-10 01:03:56

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了:icon101:
我淨係知我每年去K房睇歐聯決賽都有蛋糕食:icon101:

makkaho 發表於 2010-3-10 01:04:48

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我對小妹妹無興趣
中四唔係小妹妹啦下話,16歲喇喎:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-10 01:05:54

原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1012:59 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

其實真係好難keep
越大時間越難就:(
忙到hihi
早一個月約,或遷就佢改時間
點都夾到既

最心淡都係
朋友係咪有誠意同係咪真想見人
打極電話,又留言都唔覆
覆又話"睇點先,到時先算"
呢的我不會再搵了:bye:

李喂凸 發表於 2010-3-10 01:08:00

原帖由 makkaho 於 2010-3-1001:04 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

中四唔係小妹妹啦下話,16歲喇喎:icon101: 佢睇太多歷史古書了
道德銣鎖太深:(

makkaho 發表於 2010-3-10 01:10:43

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1001:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢睇太多歷史古書了
道德銣鎖太深:(
X,以前D女12,3歲就嫁人16歲就生仔,30零歲抱孫架喇喎:icon101:
頁: 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑