原帖由 小妖 於 2010-3-1012:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無commercial experience 就難D law
兩者既分別實在太大 :icon101:
不過寫就梗係寫高DD啦 :icon101:
反正過多兩年有番D exp. 轉一轉高8k10k都唔出奇 :icon101:
希望啦:(
thanks for information:(
原帖由 henrytam 於 2010-3-1012:37 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我唔明馬英九有幾廢?:icon101:
有沒有例子?:icon101:
ECFA係目前台灣一個議題,不過擔心和中共簽定呢個經貿協定,
會影響競爭力不足既產業,然後中國大量傾銷,
但這點馬政府好似仍說唔清楚喎
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
那是姊妹的妹妹:icon101:
無關係,照9:(
HB:icon089:
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-1012:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無關係,照9:(
那是中四學生:o
903宜家個電話,令我想起某人喎:icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
那是中四學生:o
中四唔9得?:icon101:
原帖由 橋子 於 2010-3-1012:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
ECFA係目前台灣一個議題,不過擔心和中共簽定呢個經貿協定,
會影響競爭力不足既產業,然後中國大量傾銷,
但這點馬政府好似仍說唔清楚喎
結果會好似香港CEPA 咁每個行業都乞中國:(
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1012:54 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中四唔9得?:icon101:
我對小妹妹無興趣
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-1012:54 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
結果會好似香港CEPA 咁每個行業都乞中國:(
全世界有邊個地方唔乞中國
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1012:39 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
按慣例
都係同屋企人食晚飯渡過
後日就同大學同學+日本人食飯
之後會再分別同兩位同年同月同日生既中學同學慶祝:)
我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我對小妹妹無興趣
你用魅力吸引小妹妹應該較大機會成功喎:icon082:
原帖由 小妖 於 2010-3-1012:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
全世界有邊個地方唔乞中國
低裝的乞:(
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了:icon101:
其實真係好難keep
越大時間越難就:(
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
那是中四學生:o
有咩問題?:icon101:
而家叫你去老強佢咩:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1012:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了:icon101:
我淨係知我每年去K房睇歐聯決賽都有蛋糕食:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1012:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我對小妹妹無興趣
中四唔係小妹妹啦下話,16歲喇喎:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1012:59 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實真係好難keep
越大時間越難就:(
忙到hihi
早一個月約,或遷就佢改時間
點都夾到既
最心淡都係
朋友係咪有誠意同係咪真想見人
打極電話,又留言都唔覆
覆又話"睇點先,到時先算"
呢的我不會再搵了:bye:
原帖由 makkaho 於 2010-3-1001:04 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
中四唔係小妹妹啦下話,16歲喇喎:icon101: 佢睇太多歷史古書了
道德銣鎖太深:(
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1001:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢睇太多歷史古書了
道德銣鎖太深:(
X,以前D女12,3歲就嫁人16歲就生仔,30零歲抱孫架喇喎:icon101: