UTABAN都要摺了
JPOP的黃昏:(
http://www4.hbc.jp/programTable/tv.php?target_week=next
HBCの番組表に [終]うたばん
原帖由 oolongtea 於 2010-3-1005:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
UTABAN都要摺了
JPOP的黃昏:(
http://www4.hbc.jp/programTable/tv.php?target_week=next
HBCの番組表に [終]うたばん
dU6ltWBhxBA
絕唱:(
西巴生溢塊洛:icon089:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1001:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
和朋友「吹水」,你以為是抒發感受的好時光?但美國心理學家研究發現,「吹水」要言之有物才能帶來快樂,否則無聊廢話連篇只會令人抑鬱。
亞利桑那州大學心理系副教授梅爾邀來 79人做研究,讓他們連續四天用數碼錄音機,錄下和 ...
鴨雪綠泥
原帖由 makkaho 於 2010-3-1001:46 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
講起年齡,諗起曾經同D女玩過一個小把戲,可以知道晒佢地拍過幾多次拖:icon101:
你咁早就放工?:( :icon101:
原帖由 STAM 於 2010-3-1007:52 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
你咁早就放工?:( :icon101:
睇唔到:(
nLPwX9lL0pY
好正:icon040:
我唔係講蒼井:icon101:
6Wxg2-FzTtY
她似這月兒,仍然是不開口
WELL,仍然應該過了新月,起碼去到眉月了
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1009:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
6Wxg2-FzTtY
她似這月兒,仍然是不開口
WELL,仍然應該過了新月,起碼去到眉月了
:confused:
老闆今日教多我一個遲到理由:要洗頭
原帖由 Eggio 於 2010-3-1009:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:confused:
毒撚到無可再毒撚MODE:人地主動同我傾計,毒撚係唔係要高興一下:(
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1009:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
毒撚到無可再毒撚MODE:人地主動同我傾計,毒撚係唔係要高興一下:(
同你傾乜先?問你借錢?:confused:
原帖由 洛奇 於 2010-3-1009:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
nLPwX9lL0pY
好正:icon040:
我唔係講蒼井:icon101:
高班:icon8: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-1010:01 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同你傾乜先?問你借錢?:confused:
...........................:icon071:
原帖由 Eggio 於 2010-3-1010:01 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同你傾乜先?問你借錢?:confused:
閒話家常
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1010:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
閒話家常
咁你有冇主動約人?:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1010:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
閒話家常
good progress:icon8:
冰山都被你劈開了:icon112: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1010:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁你有冇主動約人?:icon101:
我呢期唔洗學的日子都比了老闆,佢唔洗返學的日子都比了細路(而且佢讀普通話讀到超痛苦:icon072: )
原帖由 Eggio 於 2010-3-1010:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
good progress:icon8:
冰山都被你劈開了:icon112: :icon101:
佢問我今日做咩返學者:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1010:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我呢期唔洗學的日子都比了老闆,佢唔洗返學的日子都比了細路(而且佢讀普通話讀到超痛苦:icon072: )
快幫人湊細路啦:icon090: :icon101: