傑夫仔 發表於 2010-6-7 18:53:48

赤西仁行為犯眾憎,面臨被叮!
07.06.2010 16:57

【商台互動娛樂組】日本男星赤西仁雖然已表示會到美國作個人發展,不過一向好勝的他早前秘密返日出席派對,有傳此事令尊尼事務所非常憤怒,更正籌備完全放棄他。

手執大堆當紅男藝人的尊尼事務所近日可謂煩事一蘿蘿,例如 SMAP取消上海世博演出、松本潤早前駕車時又發生意外等,都令事務所為應付傳媒而疲於奔命。其中赤西仁的過態行為更加是使事務所份外頭痛,雖然他早前已到美國準備6月中的公演,不過居然被傳媒拍到他秘密返日夜蒲,據知事務所方面對他擅自返日並不知情,所以大為震怒,有傳同公司的瀧澤秀明也對赤西仁的我行我素忍無可忍,認為他的行為會影響公司內的其他後輩,樹立壞榜樣,因此有指事務所有意解僱他。

除了經理人公司及瀧澤秀明之外,據悉有不少支持赤西仁的忠實fans也對偶像的行為感到失望,更已做足心理準備他會退出KAT-TUN,看來今次赤西仁亦難逃被叮走的危機了!
:bye: :icon101:

CYBASTER 發表於 2010-6-7 19:07:48

迪亞高睇黎會走lu:icon101:
基斯薜圖又會返黎...唔錯唔錯:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-7 19:11:53

原帖由 TAMTOM 於 2010-6-715:51 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

比辛頓上位就岩曬

或者我地要大衛迪.辛頓囉..:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-6-7 19:12:32

原帖由 TAMTOM 於 2010-6-703:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

比辛頓上位就岩曬
係wo:icon101:
仲有santon:icon101:
咁真係唔知條友驚乜

小妖 發表於 2010-6-7 19:48:20

我以為你地講緊zenden :( :icon101:

makkaho 發表於 2010-6-7 19:52:02

原帖由 anto 於 2010-6-703:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

市面大把好洗好用既右閘啦:icon101:
佢地自己一早已經有個繼任者啦:icon101:

makkaho 發表於 2010-6-7 19:53:20

原帖由 CYBASTER 於 2010-6-707:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

係wo:icon101:
仲有santon:icon101:
咁真係唔知條友驚乜
根本佢地冇馬干個impact比起我地冇左卡卡仲要細:bye:

CYBASTER 發表於 2010-6-7 19:57:29

原帖由 小妖 於 2010-6-707:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我以為你地講緊zenden :( :icon101:
老實講,我開頭都係:icon101:

CYBASTER 發表於 2010-6-7 19:57:58

原帖由 anto 於 2010-6-703:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

市面大把好洗好用既右閘啦:icon101:
佳基拉:icon118: :icon101:

CYBASTER 發表於 2010-6-7 19:59:08

原帖由 makkaho 於 2010-6-707:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

根本佢地冇馬干個impact比起我地冇左卡卡仲要細:bye:
祖記冇左尼維特個impact重大啦:( :icon101:
不過下年好似返黎喇:icon069:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-7 20:00:08

原帖由 CYBASTER 於 2010-6-719:57 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

老實講,我開頭都係:icon101:

我最初的確抗拒叫佢做辛頓架
雖則咁譯真係冇話唔啱
:icon101:

anto 發表於 2010-6-7 20:01:10

原帖由 CYBASTER 於 2010-6-707:57 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

佳基拉:icon118: :icon101:
:icon072:

小妖 發表於 2010-6-7 20:02:36

原帖由 CYBASTER 於 2010-6-707:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

佳基拉:icon118: :icon101:

Zebina :( :icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-7 20:22:11

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-708:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我最初的確抗拒叫佢做辛頓架
雖則咁譯真係冇話唔啱
:icon101:
桑頓/喪頓/生頓/笙頓/嗓頓:(

小妖 發表於 2010-6-7 20:25:18

白蘭高/白蘭卡/布蘭高 :(

[ 本帖最後由 小妖 於 2010-6-708:27 PM 編輯 ]

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-7 20:31:16

原帖由 小妖 於 2010-6-720:25 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
白蘭高/白蘭卡/布蘭高 :(

布蘭科
:( :icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-7 20:45:46

原帖由 小妖 於 2010-6-708:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
白蘭高/白蘭卡/布蘭高 :(
科科笑:(

小妖 發表於 2010-6-7 20:48:16

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-708:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

科科笑:(
sorry :(

FlyingDonkey 發表於 2010-6-7 20:50:03

原帖由 小妖 於 2010-6-708:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

sorry :(
:(

FlyingDonkey 發表於 2010-6-7 20:54:14

:icon101:
http://i1.sinaimg.cn/ent/m/c/2010-06-07/U2190P28T3D2980233F326DT20100607140247.jpg
頁: 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32
查看完整版本: 日藝182