赤西仁行為犯眾憎,面臨被叮!
07.06.2010 16:57
【商台互動娛樂組】日本男星赤西仁雖然已表示會到美國作個人發展,不過一向好勝的他早前秘密返日出席派對,有傳此事令尊尼事務所非常憤怒,更正籌備完全放棄他。
手執大堆當紅男藝人的尊尼事務所近日可謂煩事一蘿蘿,例如 SMAP取消上海世博演出、松本潤早前駕車時又發生意外等,都令事務所為應付傳媒而疲於奔命。其中赤西仁的過態行為更加是使事務所份外頭痛,雖然他早前已到美國準備6月中的公演,不過居然被傳媒拍到他秘密返日夜蒲,據知事務所方面對他擅自返日並不知情,所以大為震怒,有傳同公司的瀧澤秀明也對赤西仁的我行我素忍無可忍,認為他的行為會影響公司內的其他後輩,樹立壞榜樣,因此有指事務所有意解僱他。
除了經理人公司及瀧澤秀明之外,據悉有不少支持赤西仁的忠實fans也對偶像的行為感到失望,更已做足心理準備他會退出KAT-TUN,看來今次赤西仁亦難逃被叮走的危機了!
:bye: :icon101:
迪亞高睇黎會走lu:icon101:
基斯薜圖又會返黎...唔錯唔錯:icon101:
原帖由 TAMTOM 於 2010-6-715:51 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
比辛頓上位就岩曬
或者我地要大衛迪.辛頓囉..:icon101:
原帖由 TAMTOM 於 2010-6-703:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
比辛頓上位就岩曬
係wo:icon101:
仲有santon:icon101:
咁真係唔知條友驚乜
我以為你地講緊zenden :( :icon101:
原帖由 anto 於 2010-6-703:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
市面大把好洗好用既右閘啦:icon101:
佢地自己一早已經有個繼任者啦:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-707:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係wo:icon101:
仲有santon:icon101:
咁真係唔知條友驚乜
根本佢地冇馬干個impact比起我地冇左卡卡仲要細:bye:
原帖由 小妖 於 2010-6-707:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我以為你地講緊zenden :( :icon101:
老實講,我開頭都係:icon101:
原帖由 anto 於 2010-6-703:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
市面大把好洗好用既右閘啦:icon101:
佳基拉:icon118: :icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-707:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
根本佢地冇馬干個impact比起我地冇左卡卡仲要細:bye:
祖記冇左尼維特個impact重大啦:( :icon101:
不過下年好似返黎喇:icon069:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-719:57 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
老實講,我開頭都係:icon101:
我最初的確抗拒叫佢做辛頓架
雖則咁譯真係冇話唔啱
:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-707:57 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佳基拉:icon118: :icon101:
:icon072:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-707:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佳基拉:icon118: :icon101:
Zebina :( :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-708:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我最初的確抗拒叫佢做辛頓架
雖則咁譯真係冇話唔啱
:icon101:
桑頓/喪頓/生頓/笙頓/嗓頓:(
白蘭高/白蘭卡/布蘭高 :(
[ 本帖最後由 小妖 於 2010-6-708:27 PM 編輯 ]
原帖由 小妖 於 2010-6-720:25 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
白蘭高/白蘭卡/布蘭高 :(
布蘭科
:( :icon101:
原帖由 小妖 於 2010-6-708:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
白蘭高/白蘭卡/布蘭高 :(
科科笑:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-708:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
科科笑:(
sorry :(
原帖由 小妖 於 2010-6-708:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
sorry :(
:(
:icon101:
http://i1.sinaimg.cn/ent/m/c/2010-06-07/U2190P28T3D2980233F326DT20100607140247.jpg