Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-9 00:21:42

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-900:19 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我都食唔少Kitkat:icon075:

好耐冇食

唔關你包奶事

:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-9 00:23:23

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-808:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當奇
高登搵你
熱烈討論譯名
廣東話 v 國語

[回帶 (N年前)]
廣東話都冇準確譯音哩個包袱
link?:(

李喂凸 發表於 2010-6-9 00:25:11

原帖由 makkaho 於 2010-6-912:20 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有時踢波前肚餓會買條
但我只會食士多啤利:icon101:
不求味道
SOYJOY係最飽肚既條條?

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-9 00:25:27

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-900:23 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

link?:(

我睇到哩度

http://forum1.hkgolden.com/view.aspx?type=SP&message=2363291&page=20&highlight_id=0

FlyingDonkey 發表於 2010-6-9 00:25:52

睇開足周0難度:(

makkaho 發表於 2010-6-9 00:30:40

原帖由 李喂凸 於 2010-6-912:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

不求味道
SOYJOY係最飽肚既條條?
試過3點食完一條可以飽到夜晚果餐都仲頂住:icon101:

李喂凸 發表於 2010-6-9 00:32:00

原帖由 雲尼史釗活 於 2010-6-912:21 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

可是真聲已經夠甜了
這畢竟是經典中的經典啊 :icon102:
係日本
羅密歐與茱麗葉仲深入民心過鐵達尼號
包括埋呢隻主題曲

唔知廣告玩下,定落埋大碟度:icon065:

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-6-912:33 AM 編輯 ]

makkaho 發表於 2010-6-9 00:33:12

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-912:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


好耐冇食

唔關你包奶事

:icon101:
細個就食得多
而家鐘意一大排就咁咬果D dark chocolate:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-9 00:35:15

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-900:25 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇開足周0難度:(

終究講緊識定唔識
好多人都唔知摩度雲乜水添

睇落去啦

FlyingDonkey 發表於 2010-6-9 00:37:23

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-912:35 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


終究講緊識定唔識
好多人都唔知摩度雲乜水添

睇落去啦
好多講唔番廣東話:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-9 00:42:59

匈牙利,PSV 秒殺了:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-9 00:44:35

埃迪.波普
弗洛林.拉杜乔尤
萨尔瓦托雷.弗雷西
米凯里琴科

樸比 (Eddie Pope)
拉杜西奧 (Florin Răducioiu)
費斯 (Salvatore Fresi)
米卡歷真高 (Alexei Mikhailichenko)

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-9 00:47:34

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-900:37 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

好多講唔番廣東話:icon101:

重點係知唔知邊位, 同埋個名本身點讀
正係我一向所講, 點譯名一回事, 認知個名點讀係另一回事

FlyingDonkey 發表於 2010-6-9 00:48:45

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-912:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


重點係知唔知邊位, 同埋個名本身點讀
正係我一向所講, 點譯名一回事, 認知個名點讀係另一回事
我用開普通話聯想:icon101:

雲尼史釗活 發表於 2010-6-9 00:49:02

原帖由 李喂凸 於 2010-6-912:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

係日本
羅密歐與茱麗葉仲深入民心過鐵達尼號
包括埋呢隻主題曲

唔知廣告玩下,定落埋大碟度:icon065:
反對反對! :icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-9 00:51:26

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-912:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
埃迪.波普
弗洛林.拉杜乔尤
萨尔瓦托雷.弗雷西
米凯里琴科

樸比 (Eddie Pope)
拉杜西奧 (Florin Răducioiu)
費斯 (Salvatore Fresi)
米卡歷真高 (Alexei Mikhailichenko) ...
費斯要想,米卡歷真高不懂:(

makkaho 發表於 2010-6-9 00:51:53

韓國就正啦,世界盃好似大部分都免費播:(

FlyingDonkey 發表於 2010-6-9 00:52:29

Reo Coker = 你個**街:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-9 00:52:56

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-900:48 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我用開普通話聯想:icon101:

我普通話係唔識講, 識聽少少而已
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-9 00:55:47

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-900:51 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

米卡歷真高不懂:(

我沒看過太多, 年代問題
前蘇聯名將攻中, 其踢球末年在格拉斯哥流浪渡過
:icon101:
頁: 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37
查看完整版本: 日藝182