http://i50.tinypic.com/2w3vvgh.jpg
http://i47.tinypic.com/2liet6w.jpg
http://i47.tinypic.com/dln62x.jpg
『ラブコメ』
監督:平川雄一郎
製作:KDDI
制作プロダクション:ロボット
主演:香里奈、
北乃きい、田中圭、渡部篤郎
8月9月リスモ配信→9月下旬全国公開
爾爾識唔識華倫西恩斯的Nam Tae Hee?:icon101:
睇片好似唔錯,幾好腳法:icon101:
經常失言的成龍又淪為網民笑柄,事緣他近日馬不停蹄在美國宣傳跟美國影星韋史密夫( Will Smith)兒子積頓( Jaden)合作的新片《功夫夢》( Karate Kid)。
被外國傳媒問到看好哪一隊國家隊可勝出今屆世界盃時,成龍竟說:「我覺得巴塞或 AC米蘭會贏。」
:icon112: :icon112: :icon112:
原帖由 makkaho 於 2010-6-1021:18 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
爾爾識唔識華倫西恩斯的Nam Tae Hee?:icon101:
睇片好似唔錯,幾好腳法:icon101:
泰煕..
咪除褲
哩個係姓南嘅男人
去季18歲初踢法甲嘅南韓小國腳右腳攻中
扭咗先諗點俾 (咁起碼都有諗點俾..)
我會話, 佢係咪半製成品都仲有得拗
:icon101:
原帖由 cavasake 於 2010-6-1021:27 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
經常失言的成龍又淪為網民笑柄,事緣他近日馬不停蹄在美國宣傳跟美國影星韋史密夫( Will Smith)兒子積頓( Jaden)合作的新片《功夫夢》( Karate Kid)。
被外國傳媒問到看好哪一隊國家隊可勝出今屆世界盃時,成龍竟說:「我覺得巴 ...
不是大國際嗎? :eek2: :icon101:
其實巴迪斯達應該由第八集開始睇
之前個d全部都廢的:icon101:
原帖由 cavasake 於 2010-6-1021:27 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
經常失言的成龍又淪為網民笑柄,事緣他近日馬不停蹄在美國宣傳跟美國影星韋史密夫( Will Smith)兒子積頓( Jaden)合作的新片《功夫夢》( Karate Kid)。
被外國傳媒問到看好哪一隊國家隊可勝出今屆世界盃時,成龍竟說:「我覺得巴 ...
佢見同佢一齊接受訪問既Zac Efron答MU
米又玩野答巴卡,Milan lor
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1009:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
泰煕..
咪除褲
哩個係姓南嘅男人
去季18歲初踢法甲嘅南韓小國腳右腳攻中
扭咗先諗點俾 (咁起碼都有諗點俾..)
我會話, 佢係咪半製成品都仲有得拗
:icon101: ...
...:icon101:
意識呢家野有堂可以上既:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-1009:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
爾爾識唔識華倫西恩斯的Nam Tae Hee?:icon101:
睇片好似唔錯,幾好腳法:icon101:
愛上韓國足球了嗎?:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2010-6-1021:39 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢見同佢一齊接受訪問既Zac Efron答MU
米又玩野答巴卡,Milan lor
:icon101:
始終多數美國人覺得 soccer 係一項可笑嘅運動? :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1009:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
愛上韓國足球了嗎?:icon101:
玩FM無意中發現而已:icon101:
我玩FM果陣習慣搵到一D OK既幼齒就會youtube一下:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-1021:39 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
...:icon101:
意識呢家野有堂可以上既:icon101:
冇錯
要跟啱老師
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1009:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇錯
要跟啱老師
:icon101:
跟李天秀:icon112: :icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1009:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
愛上韓國足球了嗎?:icon101:
說好的韓足區呢?:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-1009:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
跟李天秀:icon112: :icon101: :icon101: :icon101:
提起呢個****我就火起:icon092: :icon083: :icon066:
奇誠庸係唔係真係韓國謝拉特咁堅:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-1009:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
說好的韓足區呢?:icon101:
一D都唔華麗的足球WFC:icon101:
http://i48.tinypic.com/72ruxj.jpg
http://i45.tinypic.com/rc3nmu.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1009:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://i48.tinypic.com/72ruxj.jpg
http://i45.tinypic.com/rc3nmu.jpg
第一張認錯左做立花里子:icon101: