makkaho 發表於 2010-6-19 00:18:13

原帖由 Donald 於 2010-6-1912:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


服務態度9流的說 :icon102:
仲有唔知點解佢D衫可以做到比市價平,都唔知係咪假野當真賣

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:18:21

原帖由 Donald 於 2010-6-1900:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

服務態度9流的說 :icon102:

什麼?!
那商號有服務可言?!
:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-19 00:19:46

原帖由 makkaho 於 2010-6-1912:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

天才:你當我乞丐呀?
鼓勵作用:(
世界杯都有獎金啦:(

Eggio 發表於 2010-6-19 00:20:40

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1912:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

鼓勵作用:(
世界杯都有獎金啦:(
你係出就出夠五舊啦:( :icon101:

橙色力量 發表於 2010-6-19 00:21:14

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1912:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
也許我該慶幸這裡不是高登
:icon101:

HKCM同仁如能強化改圖技能,都不錯。:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-19 00:21:29

原帖由 Eggio 於 2010-6-1912:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你係出就出夠五舊啦:( :icon101:
一人幾十好快五舊:(

makkaho 發表於 2010-6-19 00:21:33

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1912:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

鼓勵作用:(
世界杯都有獎金啦:(
留返黎買維他奶飲好過:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:21:36

原帖由 Eggio 於 2010-6-1900:20 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你係出就出夠五舊啦:( :icon101:

咪係
你有女溝都唔溝咯
:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-19 00:22:51

原帖由 橙色力量 於 2010-6-1912:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


HKCM同仁如能強化改圖技能,都不錯。:icon101:
quote 相/片/歌能力都不錯:(














:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-6-19 00:23:16

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1912:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

一人幾十好快五舊:(
帶條女食海鮮都係三十蚊,要5舊咁多做咩?:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-19 00:23:31

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1912:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


咪係
你有女溝都唔溝咯
:icon101:
你開玩笑:(

oolongtea 發表於 2010-6-19 00:24:07

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1912:13 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


俾鄧加先隊長防中後主帥兩度以 "出賣森巴本色" (by 巴西球迷, 好似係) 手段捧世界盃
公平否?
:( :icon101:

我唔係巴西迷:((扮中立)

Donald 發表於 2010-6-19 00:24:17

原帖由 Eggio 於 2010-6-1912:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔係喎
好多唔應入選的上屆功臣都仲有入選喎:icon101:

見到大簡仲打緊正選真係:icon101:

oolongtea 發表於 2010-6-19 00:25:57

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1912:23 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

帶條女食海鮮都係三十蚊,要5舊咁多做咩?:icon101:

三十蚊海鮮?百佳?:(

FlyingDonkey 發表於 2010-6-19 00:26:08

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1912:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

帶條女食海鮮都係三十蚊,要5舊咁多做咩?:icon101:
你問蛋治:(

Chicago 一張飛都$700:(

makkaho 發表於 2010-6-19 00:26:16

原帖由 Donald 於 2010-6-1912:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


見到大簡仲打緊正選真係:icon101:
冇計,後防真係用唔落手
但中前場真係好多人選
今屆意粉抵死在一冇左個9號半就唔識攻:icon9: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:26:33

原帖由 oolongtea 於 2010-6-1900:25 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

三十蚊海鮮?百佳?:(

又話廿蚊食韓燒? :icon101:

天才守門員 發表於 2010-6-19 00:26:41

原帖由 CYBASTER 於 2010-6-1811:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

暑假之內你點都要同佢試一次單獨出街
一定:icon066:

天才守門員 發表於 2010-6-19 00:27:05

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1811:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


試 ask her out 係最低限度
而家唔止你要佢踏前一步, 你自己都要
:icon101:
循序漸進地行緊:(

Donald 發表於 2010-6-19 00:27:25

原帖由 makkaho 於 2010-6-1912:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

仲有唔知點解佢D衫可以做到比市價平,都唔知係咪假野當真賣

上樓上鋪係貴少少,不過有得吹下水又多選擇 :icon101:
頁: 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67
查看完整版本: 日藝182