天才守門員 發表於 2010-6-19 00:27:51

原帖由 henrytam 於 2010-6-1811:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

要原地踏步還是起錨?:(
要時間表同路線圖:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:27:54

原帖由 makkaho 於 2010-6-1900:26 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

冇計,後防真係用唔落手
但中前場真係好多人選
今屆意粉抵死在一冇左個9號半就唔識攻:icon9: :icon101:

兩個九號半都冇入選
哩樣野眾所周知已經唔止講緊戰術考慮
:icon9: :icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-19 00:28:06

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1912:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


又話廿蚊食韓燒? :icon101:
你個廿蚊問杰笑定張宇人?:(

天才守門員 發表於 2010-6-19 00:29:04

原帖由 henrytam 於 2010-6-1811:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

說好的海鮮餐和車船津貼呢?:(
丐幫子弟邊有呢D野:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:29:09

原帖由 天才守門員 於 2010-6-1900:27 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

循序漸進地行緊:(

祝好運~

Donald 發表於 2010-6-19 00:29:36

其實CABLE請桂神番黎恥笑?:icon101:

makkaho 發表於 2010-6-19 00:31:18

原帖由 天才守門員 於 2010-6-1912:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

要時間表同路線圖:(
我驚你個路線圖
行出房門口都要8年喎:icon101:

天才守門員 發表於 2010-6-19 00:32:00

原帖由 makkaho 於 2010-6-1912:31 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我驚你個路線圖
行出房門口都要8年喎:icon101:
大狀曰:我唔想行差踏錯:(

傑夫仔 發表於 2010-6-19 00:32:05

http://i45.tinypic.com/280tohh.jpg
http://i49.tinypic.com/2a92zbd.jpg

傑夫仔 發表於 2010-6-19 00:33:05

原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1912:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你問蛋治:(

Chicago 一張飛都$700:(
去爆房平d

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:33:38

原帖由 天才守門員 於 2010-6-1900:32 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

大狀曰:我唔想行差踏錯:(

學習有很多渠道
例如從錯誤中
:icon121:

橙色力量 發表於 2010-6-19 00:34:04

原帖由 henrytam 於 2010-6-1811:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
西班牙都係咁賴者:icon101:

又唔見我走去賴巴塞?:icon101:



雖然我都唔鐘意埋巴塞者:icon101:

你好似有賴喎:(
:icon101:

Eggio 發表於 2010-6-19 00:35:17

原帖由 makkaho 於 2010-6-1912:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

冇計,後防真係用唔落手
但中前場真係好多人選
今屆意粉抵死在一冇左個9號半就唔識攻:icon9: :icon101:
偉大的里皮可是看不起米高利卡辛奴之流的呀:titter:

天才守門員 發表於 2010-6-19 00:36:02

原帖由 Eggio 於 2010-6-1912:35 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

偉大的里皮可是看不起米高利卡辛奴之流的呀:titter:
王子:我呢:o

橙色力量 發表於 2010-6-19 00:36:53

原帖由 henrytam 於 2010-6-1811:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
要原地踏步還是起錨?:(

「起咗錨先講」同「上咗床先講」,本質冇分別。:icon101::icon101::icon101:

Eggio 發表於 2010-6-19 00:37:25

原帖由 天才守門員 於 2010-6-1912:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

循序漸進地行緊:(
你9到女先定香港人有得選特首先?:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:39:03

原帖由 Eggio 於 2010-6-1900:37 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你9到女先定香港人有得選特首先?:(

玩命系列
:icon101:

makkaho 發表於 2010-6-19 00:39:17

原帖由 天才守門員 於 2010-6-1912:36 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

王子:我呢:o
同我一樣咁反骨:icon101:

oolongtea 發表於 2010-6-19 00:39:31

原帖由 Eggio 於 2010-6-1912:37 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你9到女先定香港人有得選特首先?:(

我驚我兩樣都睇唔到:(

Eggio 發表於 2010-6-19 00:39:49

原帖由 天才守門員 於 2010-6-1912:36 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

王子:我呢:o
佢算9數吧啦
佢自已揀退隊的
個個skip qualifier等到tornament先歸隊仲成世界既:o
頁: 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68
查看完整版本: 日藝182