原帖由 Donald 於 2010-6-19 01:32 發表 點解唔用祖赫特呢?
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-6-19 01:32 AM 發表 點解唔用祖赫特呢?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 01:33 發表 我知道你在笑我
原帖由 STAM 於 2010-6-19 01:28 AM 發表 其實你有冇諗過將來可能有政敵back up晒你係hkcm 講o既野然後攻擊你?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 01:32 AM 發表 唉~任生又真係屈機
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 01:34 發表 邊個會咁無聊追post?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 01:34 AM 發表 不過如果出年成績好,可以寫畢業論文的話,我要搵佢老豆
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19 01:34 AM 發表 給點內容嘛
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 01:35 AM 發表 who?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 01:36 AM 發表 宜家返學真係無內容了
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 01:39 AM 發表 一星期返緊幾日?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 01:42 AM 發表 冇做反斗城了?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 01:47 AM 發表 何解?沒有華人嗎
原帖由 Eggio 於 2010-6-18 10:56 PM 發表 有無人知道呢個世界有樣野叫飽和? 本本雜誌都係佢做封面,我而家見到北川景子都想嘔
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 02:02 AM 發表 好多中國女 但得西人理我
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 02:08 AM 發表 其實是否你有西式幽默
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18 09:39 PM 發表 北乃きい「花束」 2010.08.11 in stores 全3曲を収録。DVD付きと写真集付きの全3形態でリリース。 http://avexn ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 02:12 AM 發表 .......冇你一半吧
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 02:14 AM 發表 同日出碟!對打 Perfume 2010年 第2弾SINGLEリリース決定!! 「タイトル未定」 2010/08/11(水) Release!! ■初回限定盤(CD+DVD) TKCA-73560 ¥1,300 (tax in) ■通常盤(CD) TKCA-73565 ¥1,000 (tax in) 冇得做榜首了 ※収録曲2曲共に ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:17 , Processed in 0.039105 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.