找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-19 01:33:49 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-19  01:32 發表

點解唔用祖赫特呢?


下場
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:33:53 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-6-19  01:32 AM 發表


點解唔用祖赫特呢?

唔夠膠
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:34:21 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19  01:33 發表

我知道你在笑我


給點內容嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:34:28 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-6-19  01:28 AM 發表

其實你有冇諗過將來可能有政敵back up晒你係hkcm 講o既野然後攻擊你?

邊個會咁無聊追post?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:34:46 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19  01:32 AM 發表

唉~任生又真係屈機

不過如果出年成績好,可以寫畢業論文的話,我要搵佢老豆
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:35:14 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19  01:34 發表

邊個會咁無聊追post?


我知道你在笑我
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:35:43 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19  01:34 AM 發表

不過如果出年成績好,可以寫畢業論文的話,我要搵佢老豆

who?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:36:35 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19  01:34 AM 發表


給點內容嘛

宜家返學真係無內容了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:37:09 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-19  01:35 AM 發表

who?

任善寧,當年立法局議員,細政黨一二三民主聯盟主席
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:39:35 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19  01:36 AM 發表

宜家返學真係無內容了

一星期返緊幾日?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:40:30 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19  01:39 AM 發表

一星期返緊幾日?

兩日
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:41:25 | 顯示全部樓層
失烏龍球 and/or 被樸茨茅夫隊友攻入
否則恐怕花生要暫停了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 01:44:57 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19  01:42 AM 發表

冇做反斗城了?

冇做多年了
宜家返學其實好忙,科科兩三個星期就要交一篇論文
上堂又冇朋友,好苦悶
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 02:02:53 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19  01:47 AM 發表


何解?沒有華人嗎

好多中國女
但得西人理我
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 02:06:24 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-6-18  10:56 PM 發表
有無人知道呢個世界有樣野叫飽和?
本本雜誌都係佢做封面,我而家見到北川景子都想嘔

hkwalker有樹里
我買開
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 02:08:52 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19  02:02 AM 發表

好多中國女
但得西人理我

其實是否你有西式幽默
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 02:12:18 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19  02:08 AM 發表

其實是否你有西式幽默

.......冇你一半吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 02:14:05 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  09:39 PM 發表
北乃きい「花束」
2010.08.11 in stores

全3曲を収録。DVD付きと写真集付きの全3形態でリリース。

http://avexn ...

同日出碟!對打


Perfume 2010年 第2弾SINGLEリリース決定!!

「タイトル未定」
2010/08/11(水) Release!!

■初回限定盤(CD+DVD) TKCA-73560 ¥1,300 (tax in)
■通常盤(CD) TKCA-73565 ¥1,000 (tax in)

※収録曲2曲共にタイアップが決定しております。詳細に関しましては、後日アップをさせて頂きます。
※「ペプシネックス」TVCMソング「Lovefool」の収録予定は御座いません。

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 02:16:41 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19  02:12 AM 發表

.......冇你一半吧

我都想係個似西人咁感情外露既人
開心時大笑,唔開心時哭得出
可惜只係弓壓抑既黑口黑面既赤西仁
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-19 02:17:14 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19  02:14 AM 發表

同日出碟!對打


Perfume 2010年 第2弾SINGLEリリース決定!!

「タイトル未定」
2010/08/11(水) Release!!

■初回限定盤(CD+DVD) TKCA-73560 ¥1,300 (tax in)
■通常盤(CD) TKCA-73565 ¥1,000 (tax in)
冇得做榜首了
※収録曲2曲共に ...

冇得做榜首了
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 19:17 , Processed in 0.039105 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表