henrytam 發表於 2010-6-27 16:25:59

原帖由 oolongtea 於 2010-6-2703:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
膠:( :(

K-on的佐和子:eek2: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-6-27 16:31:30

:icon111:

傑夫仔 發表於 2010-6-27 16:41:01

KB65hKoyAtc
:icon065:

天才守門員 發表於 2010-6-27 18:22:18

:( :( :( :(

傑夫仔 發表於 2010-6-27 18:36:32

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2706:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:( :( :( :(
又怎麼了?:(

天才守門員 發表於 2010-6-27 18:41:47

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2706:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

又怎麼了?:(
有消息人士透露,佢有可能轉校:(

傑夫仔 發表於 2010-6-27 18:43:44

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2706:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有消息人士透露,佢有可能轉校:(
原因?

天才守門員 發表於 2010-6-27 18:48:15

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2706:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

原因?
同教授吹水個陣,佢話有人入紙拎transcript,一問之際原來係佢:(

傑夫仔 發表於 2010-6-27 18:51:08

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2706:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

同教授吹水個陣,佢話有人入紙拎transcript,一問之際原來係佢:(
拎transcript唔一定轉校遮
可能用黎搵工:icon101:

天才守門員 發表於 2010-6-27 18:57:19

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2706:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

拎transcript唔一定轉校遮
可能用黎搵工:icon101:
可能我英文差,個教授咁講:it is for transfer purposes:(

傑夫仔 發表於 2010-6-27 18:59:16

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2706:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

可能我英文差,個教授咁講:it is for transfer purposes:(
:(
咁你咪快手9左佢
唔係的話一轉校被人9左就冇仇報:bye:

天才守門員 發表於 2010-6-27 18:59:53

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2706:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

:(
咁你咪快手9左佢
唔係的話一轉校被人9左就冇仇報:bye:
呢個星期又係唔聽電話:icon102:

傑夫仔 發表於 2010-6-27 19:02:27

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2706:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

呢個星期又係唔聽電話:icon102:
sms有冇答你?

天才守門員 發表於 2010-6-27 19:05:27

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2707:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

sms有冇答你?
呢期比較少SMS,但都無回(連佢D姊妹都一樣............)

傑夫仔 發表於 2010-6-27 19:08:11

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2707:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

呢期比較少SMS,但都無回(連佢D姊妹都一樣............)
失蹤人口:(

你都係轉target吧啦:icon101:

henrytam 發表於 2010-6-27 19:10:47

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2706:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

可能我英文差,個教授咁講:it is for transfer purposes:(
乜鬼教授來架?:icon101:
呢d野都爆出來俾你聽:icon101:

天才守門員 發表於 2010-6-27 19:14:06

原帖由 henrytam 於 2010-6-2707:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

乜鬼教授來架?:icon101:
呢d野都爆出來俾你聽:icon101:
買我怕:icon090:
因為我同佢熟嘛:icon101: (曲街,咁點解上個SEM同今個SEM都係只比B-我:icon066: )

henrytam 發表於 2010-6-27 19:15:49

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2707:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

買我怕:icon090:
因為我同佢熟嘛:icon101: (曲街,咁點解上個SEM同今個SEM都係只比B-我:icon066: )
佢知你對個女仔有性趣?:icon101:

如果唔係,同你熟都唔係咁樣爆人地d野啦:icon101:

天才守門員 發表於 2010-6-27 19:17:35

原帖由 henrytam 於 2010-6-2707:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

佢知你對個女仔有性趣?:icon101:

如果唔係,同你熟都唔係咁樣爆人地d野啦:icon101:
唔知,講起呢樣野係因為我首先講起有條廢柴唔讀,之後先帶起呢樣野:(

henrytam 發表於 2010-6-27 19:23:26

原帖由 天才守門員 於 2010-6-2707:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔知,講起呢樣野係因為我首先講起有條廢柴唔讀,之後先帶起呢樣野:(
佢成績幾好?:icon101:

如果係咁想搵下其他U好正常者:icon101:
你都咁掂,不如借d意話自己都想搵下其他U囉:titter:
頁: 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95
查看完整版本: 日藝182