轉貼discuss
香港人不嬲都係咁,有著數就認自己係咩人!
平時 : 我地係香港人
北京奧運中國有好成績 : 我地係中國人
世界盃16強有日本同南韓出到線 : 我地係亞洲人
東亞運決賽 : we are hong kong, 食屎啦日本仔
:icon101:
原帖由 橙色力量 於 2010-6-2701:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
還有古華治:icon032::icon101:
原來古華治先係正選:(
原帖由 橙色力量 於 2010-6-2701:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
還有古華治:icon032::icon101:
不要說了 :( :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-6-2701:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
不要說了 :( :icon101:
古華治在法甲多年來的射手級表現, 我倒是見證過的
:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-6-2701:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只要解決雙特問題就成了 :icon090: :icon101:
叫悟空教佢地合體動作吧:D
原帖由 Donald 於 2010-6-2701:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
轉貼discuss
香港人不嬲都係咁,有著數就認自己係咩人!
平時 : 我地係香港人
北京奧運中國有好成績 : 我地係中國人
世界盃16強有日本同南韓出到線 : 我地係亞洲人
東亞運決賽 : we are hong kong, 食屎啦日本仔
...
有奶便是娘:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-2701:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
古華治在法甲多年來的射手級表現, 我倒是見證過的
:icon101:
佢係紐卡素做過D咪我完全冇印象 :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-6-2701:35 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢係紐卡素做過D咪我完全冇印象 :icon101:
紐卡素真係意在戰術造就古華治哩件中鋒射手?
何況適應都係問題, 即係個環境有如係對手同隊友都同佢過唔去咁
:icon101:
"邪不能勝正!"
他真的是現代人嗎?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-2701:38 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
"邪不能勝正!"
他真的是現代人嗎?
咪理D on9啦:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-2701:41 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
咪理D on9啦:icon101:
我當年揀支持西班牙而唔係英格蘭
96歐盃開始就已經稱得上 on9 啦
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-2701:38 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
"邪不能勝正!"
他真的是現代人嗎?
我諗都唔少人係咁諗:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-2701:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我諗都唔少人係咁諗:icon101:
只能說每個人心中的正義也不同:icon101:
kTOPU8rRthU
[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-6-2712:59 PM 編輯 ]
【TSJS日劇社】09日影《 星降大洗城 》[戶田惠梨香 山田孝之][中字] http://lookpic.com/d2/i2/55/xRP87KiB.jpeg
:(
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/brz.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/brz2.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/brz3.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/brz4.jpg
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-2701:38 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
紐卡素真係意在戰術造就古華治哩件中鋒射手?
何況適應都係問題, 即係個環境有如係對手同隊友都同佢過唔去咁
:icon101:
舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞:(
點解豬豬次次幫臨場做字幕都係做做下就停:icon019:
[ 本帖最後由 TAMTOM 於 2010-6-2703:01 PM 編輯 ]
膠:( :(
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/OhmyPROPOSEEPISODE5_FINALwmv_snapsh.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/vlcsnap-2010-06-27-15h43m24s181.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/vlcsnap-2010-06-27-15h47m12s172.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/vlcsnap-2010-06-27-15h49m08s85.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/vlcsnap-2010-06-27-15h38m45s220.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/OhmyPROPOSEEPISODE5_FINALwmv_sna-2.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/OhmyPROPOSEEPISODE5_FINALwmv_sna-1.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/vlcsnap-2010-06-27-15h34m24s101.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/OhmyPROPOSEEPISODE5_FINALwmv_sna-3.jpg
[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-6-2703:59 PM 編輯 ]
原帖由 oolongtea 於 2010-6-2702:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:(
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/brz.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/brz2.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/brz3.jpg
http://i83 ...
d人真係有錢:icon101: