原帖由 oolongtea 於 2010-6-27 03:44 PM 發表 膠
使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 06:22 PM 發表
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 06:36 PM 發表 又怎麼了?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 06:41 PM 發表 有消息人士透露,佢有可能轉校
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 06:43 PM 發表 原因?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 06:48 PM 發表 同教授吹水個陣,佢話有人入紙拎transcript,一問之際原來係佢
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 06:51 PM 發表 拎transcript唔一定轉校遮 可能用黎搵工
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 06:57 PM 發表 可能我英文差,個教授咁講:it is for transfer purposes
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 06:59 PM 發表 咁你咪快手9左佢 唔係的話一轉校被人9左就冇仇報
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 06:59 PM 發表 呢個星期又係唔聽電話
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 07:02 PM 發表 sms有冇答你?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 07:05 PM 發表 呢期比較少SMS,但都無回(連佢D姊妹都一樣............)
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 07:10 PM 發表 乜鬼教授來架? 呢d野都爆出來俾你聽
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 07:14 PM 發表 買我怕 因為我同佢熟嘛 (曲街,咁點解上個SEM同今個SEM都係只比B-我 )
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 07:15 PM 發表 佢知你對個女仔有性趣? 如果唔係,同你熟都唔係咁樣爆人地d野啦
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 07:17 PM 發表 唔知,講起呢樣野係因為我首先講起有條廢柴唔讀,之後先帶起呢樣野
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:28 , Processed in 0.036112 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.