原帖由 天才守門員 於 2010-6-2707:17 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
唔知,講起呢樣野係因為我首先講起有條廢柴唔讀,之後先帶起呢樣野:(
轉校咁大件事都唔同你講,睇黎你地都...:(
http://sunball3.com/images/100526/DSC_5285.JPG
50幾蚊(我指d字)..
我真係想買件印印:icon101:
http://i47.tinypic.com/2ahbr5l.jpg
原帖由 STAM 於 2010-6-2707:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
轉校咁大件事都唔同你講,睇黎你地都...:(
畢耀載雪鳥
原帖由 henrytam 於 2010-6-2707:23 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢成績幾好?:icon101:
如果係咁想搵下其他U好正常者:icon101:
你都咁掂,不如借d意話自己都想搵下其他U囉:titter:
我係天才就扮唔知了
一陣基基以為被起底就唔好啦:(
原帖由 henrytam 於 2010-6-2707:23 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢成績幾好?:icon101:
如果係咁想搵下其他U好正常者:icon101:
你都咁掂,不如借d意話自己都想搵下其他U囉:titter:
佢成績唔多好:( :icon101:
原帖由 STAM 於 2010-6-2707:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
轉校咁大件事都唔同你講,睇黎你地都...:(
連姊妹都唔知呢下先可怕!
原帖由 天才守門員 於 2010-6-2707:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
連姊妹都唔知呢下先可怕!
其實會唔會因為冇錢讀書?:(
原帖由 天才守門員 於 2010-6-2707:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
連姊妹都唔知呢下先可怕!
你直接問佢地知唔知佢想轉?:(
戀戰特務王
o徙我70蚊:( :(
故仔:icon098:
Cameron:icon019:
巧型型啊芝士漢堡
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/5_10.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/5_102.jpg
原帖由 oolongtea 於 2010-6-2708:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Cameron:icon019:
阿姑 :(
原帖由 henrytam 於 2010-6-2707:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你直接問佢地知唔知佢想轉?:(
應該唔會掛,你當天才真係膠咩:icon101:
如果直接講咪=唱開晒
我係基基就多得佢唔少
一陣轉唔倒,都唔知點答:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2010-6-2708:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
巧型型啊芝士漢堡
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/5_10.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/5_102.jpg
fuxk
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2708:22 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
應該唔會掛,你當天才真係膠咩:icon101:
如果直接講咪=唱開晒
我係基基就多得佢唔少
一陣轉唔倒,都唔知點答:icon101:
你....:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-2714:47 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞 ...
你真係
我仲暗示得唔夠明顯咩
駛講出口? 仲咁多次添
:icon101:
英格蘭出局後就唔會再有同學搞睇波團了... :icon89: :icon101:
原帖由 雲尼史釗活 於 2010-6-2812:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
英格蘭出局後就唔會再有同學搞睇波團了... :icon89: :icon101:
我地係出左局後先搞:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-2812:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我地係出左局後先搞:icon101:
WC完左先攪? :icon101: