原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 07:17 PM 發表 唔知,講起呢樣野係因為我首先講起有條廢柴唔讀,之後先帶起呢樣野
使用道具 舉報
原帖由 STAM 於 2010-6-27 07:26 PM 發表 轉校咁大件事都唔同你講,睇黎你地都...
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 07:23 PM 發表 佢成績幾好? 如果係咁想搵下其他U好正常者 你都咁掂,不如借d意話自己都想搵下其他U囉
原帖由 天才守門員 於 2010-6-27 07:35 PM 發表 連姊妹都唔知呢下先可怕!
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 oolongtea 於 2010-6-27 08:11 PM 發表 Cameron
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 07:45 PM 發表 你直接問佢地知唔知佢想轉?
原帖由 oolongtea 於 2010-6-27 08:14 PM 發表 巧型型啊芝士漢堡
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-27 08:22 PM 發表 應該唔會掛,你當天才真係膠咩 如果直接講咪=唱開晒 我係基基就多得佢唔少 一陣轉唔倒,都唔知點答
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-27 14:47 發表 舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞舒利亞 ...
原帖由 雲尼史釗活 於 2010-6-28 12:39 AM 發表 英格蘭出局後就唔會再有同學搞睇波團了...
原帖由 makkaho 於 2010-6-28 12:40 AM 發表 我地係出左局後先搞
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:28 , Processed in 0.037890 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.