找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1403|回復: 4

[FM] 講下你地對咩球員既印象係最深刻

[複製鏈接]
發表於 2005-1-26 13:16:46 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
華朗<<救世主,一落後就放佢上場,成日都射d curve到嚇死人既入球

aimar<<勁小氣,offer佢to club一次,就dislike me3年,俾佢做埋隊長都係咁

對手既GK<<唔出名既,但係發覺龍門上身既現象愈來愈多

等等...你地又點
發表於 2005-1-26 13:50:01 | 顯示全部樓層
Originally posted by mango at 2005-1-26 01:16 PM:
華朗<<救世主,一落後就放佢上場,成日都射d curve到嚇死人既入球

aimar<<勁小氣,offer佢to club一次,就dislike me3年,俾佢做埋隊長都係咁

對手既GK<<唔出名既,但係發覺龍門上身既現 ...

正常
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 13:53:02 | 顯示全部樓層
我隊個救世主係 dean morgan
無論落後定領先,換佢出唻,成日都入波
好多時仲係扭半場入去射
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 14:27:21 | 顯示全部樓層
disler
好厲害
free tick成日都入
但....三日唔埋五日就傷.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 17:12:42 | 顯示全部樓層
比列斯素利:費倫天拿(我)榜首大戰對羅馬,俾佢補時上射入罰球扳平二比二

文仙尼:阿根廷(我)對巴西,八十幾分鐘俾佢彎入角球反勝二比一

加維臣:曾經係我旗下球員,賣左佢去國米,四場倒戈入我三球
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:31 , Processed in 0.036067 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表