找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1311|回復: 6

[FM] 港版FM2005几钱啊?

[複製鏈接]
發表於 2005-1-28 21:06:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
大陆无得卖。班友话侵犯国家主权,唔批在大陆销售,真无计啊!!
港版几钱啊?我过年落黎睇睇。
發表於 2005-1-28 22:04:35 | 顯示全部樓層
一般 320 元
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 22:53:46 | 顯示全部樓層
我想問,
點侵犯主權??
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 23:59:48 | 顯示全部樓層
之前好似話當西藏係一個獨立國家ma
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 00:31:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by FourEyes at 2005-1-28 10:53 PM:
我想問,
點侵犯主權??

http://hkcm.hkehost.net/forum/vi ... light=%2BFrank%20Ng
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 00:32:33 | 顯示全部樓層
更正 , 無港版的 , 係香港買既係英文版
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-29 21:57:43 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 29-1-2005 12:32 AM:
更正 , 無港版的 , 係香港買既係英文版


THX,英文版仲好。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:31 , Processed in 0.031506 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表