找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2990|回復: 17

[FM] 俾D意見.........

[複製鏈接]
發表於 2005-2-6 19:01:59 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
唔該各位俾D買賣球員既意見我丫,thx........




(Raul = 非賣品.......)
發表於 2005-2-6 19:32:43 | 顯示全部樓層
你自己都玩到08年啦
其實仲想問咩
我覺得你自己handle到
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-6 19:42:17 | 顯示全部樓層
想有d改變咪自己賣晒d人買過晒law
你咩位置都咁勁..
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-6 20:06:01 | 顯示全部樓層
其實基斯普都32歲,想買個人替佢,有冇乜野提議??
同埋你地覺得中堅可以踢到幾多歲??Terry同Woodgate都27 la,買乜人替佢地好??
thx.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-6 20:16:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by tommytsoek at 2005-2-6 08:06 PM:
其實基斯普都32歲,想買個人替佢,有冇乜野提議??
同埋你地覺得中堅可以踢到幾多歲??Terry同Woodgate都27 la,買乜人替佢地好??
thx.........

中堅..27都仲侯生la...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-7 10:49:01 | 顯示全部樓層
Originally posted by CYBASTER at 6-2-2005 08:16 PM:

中堅..27都仲侯生la...

ic.....
咁你諗幾多歲先至老??
thx~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-7 10:53:42 | 顯示全部樓層
Originally posted by tommytsoek at 2005-2-7 10:49 AM:

ic.....
咁你諗幾多歲先至老??
thx~

31 - 32 , 過左呢個歲數普遍Defender 都係已經過左高峰期
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-7 20:16:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 7-2-2005 10:53 AM:

31 - 32 , 過左呢個歲數普遍Defender 都係已經過左高峰期

thx.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 01:25:47 | 顯示全部樓層
個個位都咁勁

但係防中唔夠,得2個(計埋padoin就3個..)

打單防中都ok既

龍門放左ochoa啦,frey同卡斯拿斯都夠屈機,無謂浪費個fgn位
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 01:27:09 | 顯示全部樓層
Originally posted by tommytsoek at 2005-2-6 08:06 PM:
其實基斯普都32歲,想買個人替佢,有冇乜野提議??
同埋你地覺得中堅可以踢到幾多歲??Terry同Woodgate都27 la,買乜人替佢地好??
thx.........



27黃金年齡wor...

你咁多前鋒,不如買多個dmc加深下dm位人數啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 01:51:09 | 顯示全部樓層
buy a F/S if possible
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 03:21:08 | 顯示全部樓層
Originally posted by kolo at 8-2-2005 01:51:
buy a F/S if possible


F/S=(forward/Striker)?
he has 6 la wor... mo ya ar ma?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 03:40:09 | 顯示全部樓層
ng, you are right. there are 6 f/s.
but I would only use torres and cassano.
Crespo is not at the prime anymore in 08, owen can be gone for sale.
all are my suggestions.
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 08:21:03 | 顯示全部樓層
買賣球員o既野 , 最緊要自己鍾鐿 , 人地話唔一定好。
更何況你隊波對乜都 win 啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-8 15:48:48 | 顯示全部樓層
Originally posted by cyalex at 8-2-2005 01:25 AM:
個個位都咁勁

但係防中唔夠,得2個(計埋padoin就3個..)

打單防中都ok既

龍門放左ochoa啦,frey同卡斯拿斯都夠屈機,無謂浪費個fgn位

無錯,我打單防中架咋.........
但係ochoa我買左都唔夠一個月,諗住佢夠後生,第日做frey既接班人..........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-8 15:49:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by cyalex at 8-2-2005 01:27 AM:



27黃金年齡wor...

你咁多前鋒,不如買多個dmc加深下dm位人數啦

我打單防中架咋.........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-8 15:58:58 | 顯示全部樓層
Originally posted by kolo at 8-2-2005 03:40 AM:
ng, you are right. there are 6 f/s.
but I would only use torres and cassano.
Crespo is not at the prime anymore in 08, owen can be gone for sale.
all are my suggestions.

係呀,Crespo出年我都擲番佢去B隊架啦.....(其實都擲左幾年,不過諗住點都俾番1年佢係first team啦....)
不過owen我覺得佢好好用,一季出2X場,都有2X個入球同2X個助攻,所以可能同raul一樣俾佢係度掛靴.........
另外,如果買個人黎替Crespo既話,你地話買亞祖安奴好唔好呀??定係有其他更好既選擇??
thx~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-8 15:59:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by ce0u9133 at 8-2-2005 08:21 AM:
買賣球員o既野 , 最緊要自己鍾鐿 , 人地話唔一定好。
更何況你隊波對乜都 win 啦

no la,作客好唔掂..........=.=
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 07:50 , Processed in 0.041920 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表