使用道具 舉報
原帖由 hoyte 於 2008-12-15 10:42 PM 發表 【明報專訊】剛周日賽後,各路冠軍人馬晚上拉隊舉行慶祝會,當中大摩兒子與蘇銘倫各聯同朋友在同一會所內碰頭,雙方發生口ハ,其後演變成打鬥,大摩兒子喬治摩亞更被人打傷。事件已通知馬會保安部,並擬報案交由警方跟進。 喬治摩 ...
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-16 10:05 PM 發表 其實美產草地馬能力唔可以叫差...特別係一哩 只係美國跑草地馬看似差些少罷了
原帖由 henrytam 於 2008-12-17 07:29 AM 發表 美國俾我印象都係重2000多於2400
原帖由 henrytam 於 2008-12-17 07:28 AM 發表 國泰航空香港短途錦標練馬師及騎師賽後評語 2008年12月14日 名次 評語 1「創惑」練馬師約翰摩亞:我是最後一刻才決定讓此駒參賽的。我們沒有 ...
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-17 10:02 發表 佢場場都一流水準啦 爆冷?點跑都輸..就算有返十成水準都係輸.... 咁樣比人封輸..好過自己明跑輸
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2008-12-17 12:41 PM 發表 唔似喎 佢抽左出黎會發生咩事 邊個知呀?
原帖由 hoyte 於 2008-12-17 01:55 PM 發表 抽出黎既話一定有第二
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-17 13:57 發表 第二咪又係輸
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-17 08:41 PM 發表 首騎士引退式
原帖由 olden_polynice 於 2008-12-17 21:38 發表 高雅志跑埋星期六返南非
原帖由 射手shooter 於 2008-12-17 11:45 PM 發表 意興闌珊
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:02 , Processed in 0.029775 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.