原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-17 23:59 發表 返南非策騎準備從練...
使用道具 舉報
原帖由 射手shooter 於 2008-12-18 12:08 AM 發表 叫做提早半年實行丫
原帖由 olden_polynice 於 2008-12-18 07:07 PM 發表 已經跑左26次馬, 馬季過左3分之1 正式入季中 大家成績如何呀
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-17 01:57 PM 發表 第二咪又係輸
原帖由 Stanley Traore 於 2008-12-18 11:57 PM 發表 +5,XXX中
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-20 02:19 PM 發表 痴線 隨口亂吹都中
原帖由 olden_polynice 於 2008-12-20 02:27 PM 發表
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-20 02:48 PM 發表 曲街 跟前放頭玩9晒
原帖由 Stanley Traore 於 2008-12-20 03:14 PM 發表 但我都係買極唔中
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-20 03:16 PM 發表 下場仲唔9係雄心馬主
原帖由 Reina Tanaka 於 2008-12-20 01:01 PM 發表 三浦皇成到 90win 但頭季100win應該無機會了....
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:02 , Processed in 0.026333 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.