使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-10-4 10:20 PM 發表 太勁啦 中間以為坐硬box,嚇死了
原帖由 cavasake 於 2009-10-4 10:22 PM 發表 我條300蚊q比躍升殺左!???????????????
原帖由 henrytam 於 2009-10-4 10:25 PM 發表 我坐收躍升place 不過真係無陰公 又第2
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 射手shooter 於 2009-10-4 10:33 PM 發表
原帖由 cavasake 於 2009-10-4 10:54 PM 發表 阿能哥係咪話要跑多場!?
原帖由 henrytam 於 2009-10-4 11:00 PM 發表 加埋呢場已經係7勝一級賽?
原帖由 AI3 於 2009-10-4 10:23 PM 發表 仲以為會好像爆冷咁輸
原帖由 射手shooter 於 2009-10-4 10:33 PM 發表 躍升會唔會去亞洲一試?
原帖由 cavasake 於 2009-10-4 11:14 PM 發表 Channon 話下場會去加拿大之後去東京
原帖由 henrytam 於 2009-10-4 23:27 發表 咁即係未必來香港? 如果咁短時間跑3場好似密左d
原帖由 henrytam 於 2009-10-4 11:27 PM 發表 咁即係未必來香港? 如果咁短時間跑3場好似密左d
原帖由 cavasake 於 2009-10-5 00:20 發表 雖然贏凱旋門係海都之星 但呢兩日真係最威
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:13 , Processed in 0.042214 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.