原帖由 射手shooter 於 2009-8-20 11:35 PM 發表 不過堂堂一級大賽得四大隻馬跑 5QZW0j4jOrU
使用道具 舉報
原帖由 olden_polynice 於 2009-8-24 19:32 發表 基哥新一季係咪無得撈
原帖由 射手shooter 於 2009-8-24 07:42 PM 發表 唔講電視,轉去同自由行講馬 馬達就因私務繁忙唔做 -------------------------------------- "老驥伏櫪,志在千里,重出江湖,指日可待。" 某名家會復出 ...
原帖由 olden_polynice 於 2009-8-24 20:22 發表 即係馬會場內個條channel
原帖由 射手shooter 於 2009-8-24 09:45 PM 發表 報紙話佢"轉移場地",其實我都係靠估
原帖由 henrytam 於 2009-9-6 23:09 發表 See the Stars再贏愛爾蘭錦標 下場會係凱旋門,BC Turf,還是......BC Classic?
原帖由 henrytam 於 2009-9-6 11:09 PM 發表 See the Stars再贏愛爾蘭錦標 下場會係凱旋門,BC Turf,還是......BC Classic?
原帖由 cavasake 於 2009-9-6 11:52 PM 發表 英國冠軍錦標>退役
原帖由 henrytam 於 2009-9-7 00:18 發表 照計幕後未必會想再搏2400,但始終當年阿媽贏過凱旋門,唔知會唔會有點情意結搏一劑 不過我都估機會未必咁高既
原帖由 AI3 於 2009-9-13 12:29 PM 發表 PETER WONG 打去18 台
原帖由 rob_van_dam 於 2009-9-13 04:09 PM 發表 洒勝唔信唔信又一場
原帖由 olden_polynice 於 2009-9-13 16:54 發表 卡樂c好似short左咁係咁話服啦服啦
原帖由 射手shooter 於 2009-9-13 05:32 PM 發表 高清台分割畫面係咪好唔掂?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:13 , Processed in 0.037421 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.