原帖由 cavasake 於 2009-7-5 04:57 發表 係Wor~~ 應該跑埋聖烈治更好 幾耐未出過英國三冠呀~~ 下場暫定其實係愛爾蘭冠軍錦標 不過唔知會唔會又因為場地問題唔跑 改跑KG
使用道具 舉報
原帖由 cavasake 於 2009-7-6 12:03 AM 發表 下季加邊15個海外轉播?
原帖由 cavasake 於 2009-7-6 00:03 發表 下季加邊15個海外轉播?
原帖由 射手shooter 於 2009-7-7 12:19 AM 發表 有港隊參加的應該都會包括在內
原帖由 射手shooter 於 2009-7-7 12:20 AM 發表 卡洛斯有玩facebook
原帖由 olden_polynice 於 2009-7-7 23:02 發表 佢有上其他馬網發言
原帖由 Stanley Traore 於 2009-8-9 06:03 發表 袁仕傑完全係一個正牌曲街 影衰晒你隻好馬
原帖由 Stanley Traore 於 2009-8-9 06:03 AM 發表 袁仕傑完全係一個正牌曲街 影衰晒你隻好馬
原帖由 射手shooter 於 2009-8-9 07:52 AM 發表 佢不嬲都有劑拉倉癮 隻馬都差唔多跌緊,大告接手是否會當災?
原帖由 olden_polynice 於 2009-8-9 07:07 PM 發表 有無人換左蘋果年鑑 今年邊間換呀
原帖由 截拳道小子 於 2009-8-10 02:14 AM 發表 OK
原帖由 olden_polynice 於 2009-8-10 08:36 PM 發表 係咪報頭+$就得
原帖由 截拳道小子 於 2009-8-11 02:13 AM 發表 我害怕仲唔換會換x 哂 我都第2,3 間先有
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 21:28 , Processed in 0.038542 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.