使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-12-13 14:37 發表 近年第一次覺得港隊牌面唔夠殺 最後都係選左上次中過大冷P的時尚風采
原帖由 射手shooter 於 2009-12-13 02:46 PM 發表 汁唔少啦
原帖由 AI3 於 2009-12-13 14:47 發表 柏寶同先果2隻就慢閘 依場出得幾快
原帖由 henrytam 於 2009-12-13 02:49 PM 發表 蓮華生輝係咪第一次贏國際G1?
原帖由 henrytam 於 2009-12-13 14:49 發表 蓮華生輝係咪第一次贏國際G1?
原帖由 cavasake 於 2009-12-13 02:52 PM 發表 咪玩啦 今場第三場啦 07o個年咪係佢贏lor
原帖由 rob_van_dam 於 2009-12-13 02:52 PM 發表 前年咪羸過短途錦標
原帖由 AI3 於 2009-12-13 02:52 PM 發表 同一世界後勁 轉彎仲係尾
原帖由 古都 於 2009-12-13 03:04 PM 發表 5同11 都好吸引呀
原帖由 cavasake 於 2009-12-13 03:14 PM 發表 谷水話 伏特加... 會跑埋杜拜世界杯...跑完之後就即時運去愛爾蘭準備配種 佢真係痴q線
原帖由 古都 於 2009-12-13 03:17 PM 發表 好彩冇買
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 04:39 , Processed in 0.034049 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.