原帖由 cavasake 於 2009-12-13 03:17 PM 發表 朝東終於開齋
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-12-13 03:19 PM 發表 on9 最後好似識飛咁
原帖由 AI3 於 2009-12-13 03:22 PM 發表 今日大利後上? 朝東次次3,4,4 今日一衝過晒
原帖由 古都 於 2009-12-13 03:30 PM 發表 勝眼光好似幾抵買喎? 第7場有冇咩心水呀
原帖由 henrytam 於 2009-12-13 03:35 PM 發表 上次我都係中過勝眼光 不過今場用韋達
原帖由 AI3 於 2009-12-13 03:54 PM 發表 大摩
原帖由 cavasake 於 2009-12-13 03:58 PM 發表 香港杯.... 睇大逃 不過閒話贏..
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 04:38 , Processed in 0.036770 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.