使用道具 舉報
原帖由 阿爆 於 2009-9-7 20:27 發表 笑左
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-7 08:34 PM 發表 OT 爆大人 法拉也唱歌嗎?
原帖由 阿爆 於 2009-9-7 08:43 PM 發表 陳法拉 - 絕配的一對 作曲 鄧智偉 填詞 陳詩慧
原帖由 giggs903 於 2009-9-24 04:54 AM 發表 真係唔係好想睇欣賞果d咁既愛情位...有點噁心的感覺
原帖由 ken809 於 2009-9-24 08:22 PM 發表 aima=kama?
原帖由 古都 於 2009-9-24 20:25 發表 aima乜水呀,幾好波喎
原帖由 阿爆 於 2009-5-19 07:44 發表 用番Diana 做番都無問題, 反正同事三分親既時候佢都係做主角既
原帖由 射手shooter 於 2009-9-25 20:38 發表 宜家下午ATV重播嫁錯媽 突然覺得郭藹明可以完全勝任,又是福將 甚至搵埋趙雅芝都work 可惜amy冇乜興趣復出
原帖由 阿爆 於 2009-9-24 08:29 PM 發表 #97
原帖由 giggs903 於 2009-9-30 20:11 發表 真係好惡頂...宜家一個week幾集都係講佢..
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:35 , Processed in 0.032675 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.