找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: FlyingDonkey

畢打自己人

[複製鏈接]
發表於 2009-8-26 20:31:15 | 顯示全部樓層
對!
傷及無辜是難免的
方式無限多, 傷勢有輕重之別
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:18:58 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-7 20:27:20 | 顯示全部樓層
笑左
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-7 20:34:40 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-9-7  20:27 發表
笑左


OT

爆大人
法拉也唱歌嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-7 20:43:15 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-7  08:34 PM 發表


OT

爆大人
法拉也唱歌嗎?


陳法拉 - 絕配的一對

作曲 鄧智偉  填詞 陳詩慧
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-7 20:45:03 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-9-7  08:43 PM 發表


陳法拉 - 絕配的一對

作曲 鄧智偉  填詞 陳詩慧

真係無眼睇......
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 01:19:09 | 顯示全部樓層
Aima
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 04:54:16 | 顯示全部樓層
真係唔係好想睇欣賞果d咁既愛情位...有點噁心的感覺
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 14:16:56 | 顯示全部樓層
原帖由 giggs903 於 2009-9-24  04:54 AM 發表
真係唔係好想睇欣賞果d咁既愛情位...有點噁心的感覺


搞到我冇睇好耐
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 20:22:11 | 顯示全部樓層
aima=kama?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 20:25:37 | 顯示全部樓層
aima乜水呀,幾好波喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 20:29:27 | 顯示全部樓層
原帖由 ken809 於 2009-9-24  08:22 PM 發表
aima=kama?

aima 正好多喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 20:29:32 | 顯示全部樓層
原帖由 giggs903 於 2009-9-24  04:54 AM 發表
真係唔係好想睇欣賞果d咁既愛情位...有點噁心的感覺

#97
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-24 21:40:39 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2009-9-24  20:25 發表
aima乜水呀,幾好波喎

林婉霞coffee
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-25 20:29:34 | 顯示全部樓層
頂你!
正呀喂!
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-25 20:38:32 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-5-19  07:44 發表

用番Diana 做番都無問題, 反正同事三分親既時候佢都係做主角既


宜家下午ATV重播嫁錯媽

突然覺得郭藹明可以完全勝任,又是福將

甚至搵埋趙雅芝都work

可惜amy冇乜興趣復出
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-25 20:46:41 | 顯示全部樓層
原帖由 射手shooter 於 2009-9-25  20:38 發表

宜家下午ATV重播嫁錯媽

突然覺得郭藹明可以完全勝任,又是福將

甚至搵埋趙雅芝都work

可惜amy冇乜興趣復出


就是嘛
想看的偏不會見到
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-25 23:20:21 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-9-24  08:29 PM 發表

#97

叫返張太做都ok啊....欣賞真係....加埋欣宜耐唔耐出下...只係依兩點..就已經鐘意同事三分親多d了
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-30 20:11:52 | 顯示全部樓層
真係好惡頂...宜家一個week幾集都係講佢..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-30 20:19:18 | 顯示全部樓層
原帖由 giggs903 於 2009-9-30  20:11 發表
真係好惡頂...宜家一個week幾集都係講佢..


那你就別收看好了
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 10:35 , Processed in 0.032675 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表