找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: FlyingDonkey

畢打自己人

[複製鏈接]
發表於 2009-9-30 20:20:29 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-30  08:19 PM 發表


那你就別收看好了

可以唔食飯?食飯時間點都要開住架喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-30 20:23:42 | 顯示全部樓層
原帖由 giggs903 於 2009-9-30  20:20 發表

可以唔食飯?食飯時間點都要開住架喇


這種 "忍受"
我沒問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-30 20:27:44 | 顯示全部樓層
原帖由 giggs903 於 2009-9-30  08:11 PM 發表
真係好惡頂...宜家一個week幾集都係講佢..

完全唔明點解當日TVB 會搵毛姐做主角lor.............
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-30 20:30:39 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-9-30  20:27 發表

完全唔明點解當日TVB 會搵毛姐做主角lor.............


我由最初得悉, 直到一直收看到而家, 都仲有哩個疑問..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-1 01:13:14 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-9-30  08:27 PM 發表

完全唔明點解當日TVB 會搵毛姐做主角lor.............
佢諗住有欣宜 + 馬蹄露都夠襯托到佢出黎掛
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-1 01:36:24 | 顯示全部樓層
原帖由 麥旋風 於 2009-10-1  01:13 發表
佢諗住有欣宜 + 馬蹄露都夠襯托到佢出黎掛


你贏!
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-1 04:47:40 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-9-30  08:27 PM 發表

完全唔明點解當日TVB 會搵毛姐做主角lor.............

九點半周海味雖然都係中女,但情戲都無依家果種反胃感
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-2 02:15:43 | 顯示全部樓層
原帖由 giggs903 於 2009-10-1  04:47 AM 發表

九點半周海味雖然都係中女,但情戲都無依家果種反胃感

wa.... 你拎個四十出頭既靚女同一個五十勾既唔靚女比都有既

重點係在於一個38歲女主角明明應該係Esther, 江欣燕個種age 既人做, 但TVB 當日搵個五十勾既唔靚女去做呢個女主角... 我真係覺得好有問題lor....
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-2 10:32:44 | 顯示全部樓層
細個有無睇毛姐鹿鼎記小郡主先?!
如果比較改為毛姐定do do姐, 咁會簡睇邊個??

呢套既問題係先入為主, 同一班人做既野又係差唔多 ;  就算唔拖殷賞既感情, 睇返4男同事惡搞一樣都會悶, 最衰就係越做越唔見晒d人 , 搞到唔係客串就群戲咁無乜意思...

宜家睇經已變成習慣, 而唔再係追看(就算出左街都唔會搵返黎睇); 拖得幾耐唔該快趣完左佢算啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-2 10:45:06 | 顯示全部樓層
原帖由 尹邦美 於 2009-10-2  10:32 發表
細個有無睇毛姐鹿鼎記小郡主先?!
如果比較改為毛姐定do do姐, 咁會簡睇邊個??


有生以來從沒興趣看這類東西
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-2 16:17:12 | 顯示全部樓層
原帖由 尹邦美 於 2009-10-2  10:32 AM 發表
細個有無睇毛姐鹿鼎記小郡主先?!
如果比較改為毛姐定do do姐, 咁會簡睇邊個??

呢套既問題係先入為主, 同一班人做既野又係差唔多 ;  就算唔拖殷賞既感情, 睇返4男同事惡搞一樣都會悶, 最衰就係越 ...

唔係wor, 成套我淨係睇唔順眼毛姐咋wor, 講真, 你搵番個四十出頭睇得下既做女主角呢個位就無哂問題lor
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-5 17:11:44 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-10-2  04:17 PM 發表
唔係wor, 成套我淨係睇唔順眼毛姐咋wor, 講真, 你搵番個四十出頭睇得下既做女主角呢個位就無哂問題lor

你係介意搵一個年過半百連女都生左兩件扮40即?? ,但毛姐都算靚女呀(都話左睇細個鼎記年代佢真係做純情妹妹仔果類, 唔係吳君如當年夾更扮靚女喎, 係衰係他來自江湖突破之後既影像即), 以咁既年齡keep得幾好啦, 唯一係要佢扮U生果D最難頂, 同埋宜家呢段劇情需要拖下近幾個月先難頂左...  ,

呢個年齡既中女宜家真係唔多. 重要夠新鮮搵有喜劇效果又要肯做既, 最少都要捱捉一年朝9晚5喎, 好似張可頤, 海味呢d打死都唔肯啦;
荷姐復出玩夠要再搵岩既真係好困難?! 其他40左右既鄧萃雯 & 邵美琪角色唔太match, 娥組早就變左師奶更加唔得;
唯一係數到葉童, 蘇玉華, 再唔係伍姑娘會比較match;
你話搵返江欣燕唔係唔得, 不過佢始終都係配角底, 除左以前既扮野劇外Diana經已係唯一一套代表作, 以角色計宜家堅姐既新對比反而撞返正晒Diana會更好睇,
其實睇殷賞都係鍾意睇佢既神經質 , 呢樣毛姐做得到同埋最緊要新鮮, 不過都係果句橋已玩夠快d完左佢好過...
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-6 00:47:00 | 顯示全部樓層
原帖由 尹邦美 於 2009-10-5  05:11 PM 發表

你係介意搵一個年過半百連女都生左兩件扮40即?? ,但毛姐都算靚女呀(都話左睇細個鼎記年代佢真係做純情妹妹仔果類, 唔係吳君如當年夾更扮靚女喎, 係衰係他來自江湖突破之後既影像即), 以咁既年齡keep得幾好 ...

問題係在於佢扮唔到38, 佢拍大哥, 阿仁同社長.. 都唔襯.. 個感覺係唔同輩lor... 你唔好說從前, 邊有得用後生時俾嫁... 你講咁多個, 咁我搵伍姑娘好好多啦, 起碼個感覺同輩好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-7 17:59:59 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-10-6  12:47 AM 發表
問題係在於佢扮唔到38, 佢拍大哥, 阿仁同社長.. 都唔襯.. 個感覺係唔同輩lor... 你唔好說從前, 邊有得用後生時俾嫁... 你講咁多個, 咁我搵伍姑娘好好多啦, 起碼個感覺同輩好多 ...

都係想講返睇佢個樣宜家話比人聽岩岩50歲都唔係100%叫人相信啦, 佢重keep得到起碼似45喎 ,無錯係扮唔到38, 亦認同襯唔到大哥 & 阿仁; 甚B哥唔似佢老豆
但社長就唔認同啦, 演技都拉返2-3歲啦, 只不過係太新鮮既組合, 同埋人設既問題先睇唔慣...
如果要係原班人馬中搵既話我諗淨係得石修先岩佢?!   好似同事三分親果陣同伍恆拍埋明明兩個差唔多大但都有d姊弟戀feel架, 呢d都係人設既問題即...
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-12 04:14:12 | 顯示全部樓層
預告

四位大男孩有新房客加入
Canteen男孩升上7樓做野

仲有.. 就係.. 彩寧既出鏡率會多左
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-12 20:30:24 | 顯示全部樓層
去!
下集必睇!
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-14 13:41:46 | 顯示全部樓層
琴日有doris
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-15 00:24:29 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2009-10-12  04:14 AM 發表
預告

四位大男孩有新房客加入
Canteen男孩升上7樓做野

仲有.. 就係.. 彩寧既出鏡率會多左

Canteen男孩升上7樓做野?
咁搞笑?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-15 07:17:24 | 顯示全部樓層
原帖由 白賴仁_15 於 2009-10-15  12:24 AM 發表

Canteen男孩升上7樓做野?
咁搞笑?

事緣TVB 組左隊band, 佢個位Canteen 男孩係其中一份子, 可能班高層想佢多o的人識等隊band 遲下出黎時知名度會高o的, 所以推左佢上7樓做野增加曝光率
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-16 20:32:22 | 顯示全部樓層
嘩! 正呀
打羽毛球對象不是自己所愛那位..
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 10:35 , Processed in 0.043805 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表