原帖由 makkaho 於 2009-8-1 09:39 PM 發表 今日我連天下個攤都入唔到 入左既話我而家可能仲係會展
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-8-1 21:31 發表 識打飛機既都識買啦 我d frd話呢個攬枕唯一缺點就係差咁個窿...
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1 09:42 PM 發表 天下仲有乜野好睇?
原帖由 洛奇 於 2009-8-1 21:45 發表 不如出個1:1既吹氣公仔冇咁嬲
原帖由 cavasake 於 2009-8-1 09:43 PM 發表 今日我去O個陣入角川唔駛一個鐘 入天下...最少都等3個鐘 條隊仲長過YES
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1 09:37 PM 發表 今日聽到連師奶都有興趣 但話太貴
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1 09:42 PM 發表 天下仲有乜野好睇? 當年儲既七武器都生晒銹 唯獨"絕世好劍"
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1 21:46 發表 真係好恨同班假道德搵交嗌?
原帖由 洛奇 於 2009-8-1 09:49 PM 發表 還掂點都有位入架LA 玩大去有咩所謂
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 09:49 PM 發表 近來值得一提係劍晨終於死左
原帖由 cavasake 於 2009-8-1 09:51 PM 發表 天下再集!? 老馬唔自己搞之後已經開始廢 而家更加....
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 21:49 發表 近來值得一提係劍晨終於死左
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1 09:56 PM 發表 我睇到小劍聖領略到(劍廿三?) 咩有條友入左乜乜墓穴破自己先人設下既風水局就冇再睇了 係之前聽聞步驚雲要咩做救世主,同全個江湖作對,連同聶風也反晒面 ...
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 21:59 發表 我睇到雄霸死左就無睇,d人話天下第二部已經開始爛,但第三部係要講粗口的垃圾 (講真,依家有咩港漫係唔垃圾?玉郎個d書當on99笑話睇就得,認真的話,真係扯火都似 ) ...
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1 09:56 PM 發表 係之前聽聞步驚雲要咩做救世主,同全個江湖作對,連同聶風也反晒面 ...
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1 10:02 PM 發表 第三部好地地講第二代米算lor 係要兩個老野出黎屈機
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 22:04 發表 唔肯死人係港漫最大弊病 新龍虎門,火雲邪神一個人都無殺到就被三皇圍死左了 海虎三部曲就真係經典
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1 10:09 PM 發表 海虎2
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:50 , Processed in 0.037976 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.