使用道具 舉報
原帖由 橋子 於 2009-8-1 10:27 PM 發表 看了一集就拜拜 這次好果斷 http://drama.chu.jp/09_07/kochikame.html
原帖由 makkaho 於 2009-8-1 10:32 PM 發表 我覺得真的不需要太在意別人的想法 自己的感覺才是最真實的 所以那些評分我勸都是看完就算好了
原帖由 橋子 於 2009-8-1 10:34 PM 發表 不過我對烏龍興趣都算麻麻… 試看一集再說吧 另外 怨恨屋本舖意外覺好目弟
原帖由 makkaho 於 2009-8-1 10:36 PM 發表 這套一早表明是無聊搞笑喜劇,我想真的未必有你想看的東西... 這套好像是老牌經典日劇系列?
原帖由 橋子 於 2009-8-1 10:39 PM 發表 maybe…華麗而家都沒動力看第一集呢… 好似証明我鍾意黑暗復仇的劇種 地獄少女都滿吸引我的…
原帖由 makkaho 於 2009-8-1 10:41 PM 發表 華麗我很可能也cut,不過現時還未至於令我不想看的地步... 近一兩年好像愈來愈少這類劇種
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 10:12 PM 發表 次男最後拎住海虎個頭行出黎真係好震撼 當然,更經典的莫過於.......... 不過依家肥良又係人人喊打
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-1 11:02 PM 發表 Beatles?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 11:05 PM 發表 聞名日本台灣
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-1 11:11 PM 發表 其實基頭四評價高D定係真.好男人阿部高和高D?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 11:15 PM 發表 咁我唔知啦
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1 09:41 PM 發表 師奶都去動漫節 我真係唔潮得咁過份?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:35 , Processed in 0.046323 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.