原帖由 Keith 於 2009-8-1 03:13 AM 發表 個個禮拜練波都係同一組 兩個鐘都好難避 其實根本都唔係好熟, 係近幾次先有傾一兩句計
使用道具 舉報
原帖由 Keith 於 2009-8-1 02:58 AM 發表 唔一定要御姐嘅, 但起碼要傾得埋啦 而家唔駛5年就有一條代溝
原帖由 henrytam 於 2009-8-1 04:15 AM 發表 屈機,傾一兩句就咁
原帖由 Eggio 於 2009-8-1 09:03 AM 發表 真‧魅力大大
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-1 09:07 AM 發表 係lor, 過一兩件黎啦 講真, 宜家你唔肯, 到你四十歲就後悔有妹妹溝都唔要
原帖由 Eggio 於 2009-8-1 09:08 AM 發表 係囉,有食唔食
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-1 09:10 AM 發表 唔單係食唔食既問題 係妹妹仔 妹妹仔呀! .......
原帖由 Keith 於 2009-8-1 12:30 PM 發表 Paedo
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 makkaho 於 2009-8-1 09:11 PM 發表 去完動漫節返歸途中,有2個靚靚東京少女問我路
原帖由 makkaho 於 2009-8-1 21:11 發表 去完動漫節返歸途中,有2個靚靚東京少女問我路
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1 09:14 PM 發表 so?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1 09:15 PM 發表 問你屋企點去?
原帖由 makkaho 於 2009-8-1 21:18 發表 d唔咸唔淡的英文聽死人 出於好人心態我帶埋佢地行,好在我冇聽錯
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:37 , Processed in 0.036949 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.