原帖由 makkaho 於 2009-8-3 09:46 PM 發表 我發覺害死球隊的永遠都係d高層
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2009-8-3 10:00 PM 發表
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 10:02 PM 發表 “We were and still are the number one team in the world,” Berlusconi told Telelombardia in a recent interview. 我真係大叫福你個街
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 22:02 發表 “We were and still are the number one team in the world,” Berlusconi told Telelombardia in a recent interview. 我真係大叫福你個街
原帖由 AC米仔 於 2009-8-3 10:49 PM 發表 你米理佢喇 佢哩排邊得閒理Milan
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-3 09:36 PM 發表 北京「魔鬼搭訕班」教人識女仔 03.08.2009 12:56 【商台互動中國組】從600至2000元,北京有人自稱北京大學心理學系畢業,專門教人在街上與人搭訕。舉辦者說經已開辦了70期,每個星期六日帶著學員到鬧市向陌生人 ...
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 23:00 發表 佢d不思進取既想法已經入侵晒成班高層喇...
原帖由 AC米仔 於 2009-8-3 11:09 PM 發表 點先叫進取? 錢就冇架喇,畀你可以點?
原帖由 橋子 於 2009-8-3 22:19 發表 聽返桑田佳佑首明日晴れるかな 好好聽喎
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 23:12 發表 冇錢買唔到人我冇所謂喎,而家人腳又唔係好差 打返1,2季歐聯點都有小小錢買人掛 但係唔該唔好成日都掛住以前點勁點勁啦 成日都話自己係世界冠軍,唔俾人笑我都覺得羞 ...
原帖由 AC米仔 於 2009-8-3 11:17 PM 發表 你在意哩d?! 大家文化有別姐 我地就話要謙虛,但西方人較係自負,唔認低威架喇
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 23:22 發表 有陣時見佢出黎講野唔係講有d咩目標,而係係度自慰都幾火滾 本來上季我都對2老有d改觀,真係肯做d野去變 今季就又賴冇錢又盛,冇錢唔係1季半季既事掛... 既然上季可以free法明尼,低價簽細哨,點解今季7月都未 ...
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 11:28 PM 發表 我想知 通常日版初回cd同港版初回cd的分別在於邊度?
原帖由 AC米仔 於 2009-8-3 11:26 PM 發表 根本RM炒起左個市 係好難買人,而且最窮的確係今季 另外,人又清唔到,清左1,2個至有位架
原帖由 cavasake 於 2009-8-3 11:29 PM 發表 港版平d lor 同埋送o既野應該有d唔同
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 11:31 PM 發表 到我講舊屎 呢樣自己抵死姐,一早就應該換血架啦 正如我之前所講,如果我地係同曼聯同步換血既話,我地根本可以同費sir一齊un un腳
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 14:08 , Processed in 0.038012 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.