原帖由 oolongtea 於 2009-8-2 10:09 PM 發表 賣肉service唔係而家先有,但無咁擺明車馬 睇到山p除衫追巴士,更衣室四條kai子哂所謂肌肉 取悅花痴女o個種刻意程度令我生理上相當排斥 向LV致敬就唔好做呢類無謂野,得閒練O下波好過 ...
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 10:16 PM 發表 台劇港劇白痴,又咩都講到足,d浪漫製造得脫離現實 美劇又太有型(其實我沒怎看過) 係日劇中的男女似是而非 就當我好現實之餘,但又不失fantasy空間 好似某心代入到,就讚好都唔奇 不過一唔好彩睇到發花痴就不好啦 ...
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2 10:11 PM 發表 唱傷追人應該會更好
原帖由 AirKID 於 2009-8-2 10:19 PM 發表 咁呢首又難唱好多
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 10:18 PM 發表 係喎 咁你仲有恆心睇到第三集?
原帖由 oolongtea 於 2009-8-2 10:25 PM 發表 睇完第一集就打煲吠了 於我單憑村姑is bad呢點俾唔夠動力我呔落去
原帖由 oolongtea 於 2009-8-2 22:38 發表 POISONED
原帖由 李喂凸 於 2009-8-2 22:46 發表 想節能 難呔忍
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-2 10:47 PM 發表 另一位古生..
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:14 , Processed in 0.040916 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.