原帖由 makkaho 於 2009-8-11 12:33 AM 發表 個feel好gfable
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-8-11 12:33 AM 發表 難得唔
原帖由 makkaho 於 2009-8-11 00:28 發表 多數俾菲律賓同海南島頂一頂,黎到會冇咁強
原帖由 射手shooter 於 2009-8-11 12:36 AM 發表 黃婉曼頭先都講左特大暴雨的其中原因
原帖由 makkaho 於 2009-8-11 00:40 發表 唔鐘意睇黃漏口
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 11:52 PM 發表 my cup of tea
原帖由 射手shooter 於 2009-8-11 12:44 AM 發表 cable播三國去廣告,啱啱扭去tvb 宜家唔靚
原帖由 evoasy 於 2009-8-11 12:44 AM 發表 有冇人覺得佢好似林依晨?
原帖由 Donald 於 2009-8-11 12:45 AM 發表 今集 大同香里奈冇咩出場機會
原帖由 makkaho 於 2009-8-11 00:46 發表 我鐘意以前果個(唔記得左咩名,有一輪佢頂替左黃漏口的) 個樣似似地YUI 而家好似調返去收費新聞台度講新聞
原帖由 射手shooter 於 2009-8-11 12:49 AM 發表 搵到話我知 http://mytv.tvb.com/news/weatherreport/8452
原帖由 makkaho 於 2009-8-11 12:48 AM 發表 俾石原同"大嬸"搶晒鏡 睇阿兩屋企人都幾過癮
原帖由 oolongtea 於 2009-8-11 01:11 AM 發表 播VOICEo個陣又唔見咁多人中張含韵毒
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 20:45 , Processed in 0.032889 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.