使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-11 08:09 PM 發表 樓上張福包 令人想輕搣她的臉喎
原帖由 oolongtea 於 2009-8-11 09:36 PM 發表 上次睇阿余o個陣係花樣中年 而家絕代商驕睇番佢依然係非常J-ABLE
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Donald 於 2009-8-11 10:22 PM 發表 今次傳得好似 如果肥佬賣得成就老舒教 賣唔成就奧拉利
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-11 10:40 PM 發表 睇好9月前賣倒盤?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-11 10:48 PM 發表 奧拉利?邊q度有錢比佢大洗
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-11 11:01 PM 發表 教維拉個時無錢咪一樣可以扭轉局勢 費格遜,雲格,賓尼迪斯買人唔用使錢既咩? 都唔明D人抽佢大洗做咩 班主話出得起錢就用架啦,唔係咩叫transfer budget ...
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-11 23:01 發表 教維拉個時無錢咪一樣可以扭轉局勢 費格遜,雲格,賓尼迪斯買人唔用使錢既咩? 都唔明D人抽佢大洗做咩 班主話出得起錢就用架啦,唔係咩叫transfer budget ...
原帖由 Donald 於 2009-8-11 23:08 發表 不過到最後都應該係曉頓教到季尾
原帖由 TAMTOM 於 2009-8-11 11:20 PM 發表 咁新城堡可以RIP
原帖由 TAMTOM 於 2009-8-11 11:19 PM 發表 教維拉個時又唔覺真係好好
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:41 , Processed in 0.038486 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.