使用道具 舉報
原帖由 AC米仔 於 2009-8-12 01:23 AM 發表 揾2號GK要買保方咁串?! d人講野真係唔經大腦
原帖由 makkaho 於 2009-8-12 01:28 發表 我唔明點解史杜拉利打得咁好d人都話要買門將
原帖由 AC米仔 於 2009-8-12 01:29 AM 發表 我唔明點解個個都羨慕RM/大國際
原帖由 makkaho 於 2009-8-12 01:33 發表 呢d係咪叫發窮惡?
原帖由 橋子 於 2009-8-12 08:17 AM 發表 20.3% 21:00-22:09 CX* [新]救命病棟24時 *5.5% 22:15-23:09 CX* 恋して悪魔・ヴァンパイア・ボーイ 江口松島還是有一定的實力啦… 某心看走眼了吧…
原帖由 Donald 於 2009-8-12 09:06 AM 發表
原帖由 天才守門員 於 2009-8-12 17:20 發表 頂你個肺,唔q得就唔q得啦,壞左就壞左啦,點q整啊?你覺得就一定得?石頭真係鑽到石油啊
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:41 , Processed in 0.031561 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.